Cont blocat
Pe 14 ianuarie 2021 le-am scris spunandu-le ca am avut un cont la inainte de a-si lua licenta pentru piata din Romania si de a se infiinta , le-am spus nickname-ul si adresa de email a contului deoarece cand am incercat sa ma loghez am observat ca era inaccesibil. Pe 20 ianuarie 2021 (da, le-a luat o saptamana fara cateva ore) imi raspunde Andreea si-mi spune ca ". a putea continua sa folosesti contul tau si pentru deplina securitate a acestuia, avem nevoie de cateva documente care să iti certifice varsta, identitatea si domiciliul...". Pe 23 ianuarie 2021 ii raspund Andreei trimitandu-i o poza cu buletinul si cu un extras de cont bancar abia emis. Pe 24 ianuarie 2021 imi raspunde Andreea spunand "Îți mulțumesc pentru documentele pe care le-ai trimis. Le-am verificat și ești gata de joc. Va rugam sa asteptati 4 ore pana sa va resetati parola si sa va logati in cont. Contacteaza-ma in cazul in care ai nevoie de asistenta sau ajutor." si am crezut ca totul este in regula si ca voi putea juca pe site. Pe 25 ianuarie 2021 (trecusera vreo 16 ore de la ultimul raspuns al Andreei) ma loghez in cont, imi apare un mesaj care imi cerea sa imi updatez contul cu CNP-ul si sa mai bifez cateva chestii (ca am citit termenii si politica de confidentialitate). Dupa ce am apasat butonul "update", sunt scos din cont fara sa apuc sa imi resetez parola. Iar cand incerc sa intru in cont primesc afisat un mesaj cum ca mi-a fost inchis contul. Iar cand incerc sa ma loghez cu adresa de email zice ca nu mi-a fost configurat contul pentru astfel de acces si ca sa incerc logarea cu numele de utilizator. Tot pe 25 ianuarie 2021 (practic imediat dupa ce am observat cele ce v-am relatat mai sus), trimit un email pe aceeasi adresa de email unde pana acum imi raspunsese Andreea, intreband despre ce este vorba si cum se rezolva problema asta. Nu am primit raspuns nici pana in ziua de astazi, 11 februarie 2021. Cat sa-i mai astept, ca ma ia somnul ? DECI REZUMAT, treaba sta in felul urmator: eu le-am spus ca nu am mai jucat la ei de prin 2015-2016 dar ca am un cont inregistrat cu ei (contul era verificat si inainte sa obtina licenta speciala de la ONJN pentru piata din Romania - depusesem si scosesem bani de mai multe ori). Ei imi cer actele sa vada ca sunt chiar eu. Le dau actele si imi spun OK, poti juca. Apoi cand incerc sa joc, observ ca de fapt nu pot din cauza lor. Le scriu si nici dupa trei saptamani nu primesc ajutor cum sa rezolv situatia asta care nu a aparut din vina mea !
Bun, e un raspuns oficial si are logica. Dar este corect (in special avand in vedere ca Paddy Power mi-a inchis contul fara motiv intemeiat din moment ce mi-au restituit banii ramasi in cont si nu a mentionat de ce imi va ramane contul inchis) asa ceva ??