Reclamatii
In afara competentei

unibet refuza sa imi dea banii castigati din luna noiembrie

25 ianuarie 2021, 13:00
8

buna ziua, vreau sa va spun ca din luna noiembrie unibet refuza sa imi dea banii castigati pe motiv ca nu am verificat contul , in prima instanta mi-au cerut screen shoturi de la portofelul de skrill si poza cu buletinul in mana, dupa aceea mi-au spus ca au nevoie de o dovada a adresei trimisa prin posta. neavand facturi pe numele meu sau alte contracte le-am furnizat extras de cont bancar pe care bineinteles l-au refuzat dupa cateva saptamani, mai apoi am vorbit cu ei si mi-au spus ca este ok ca dovada a adresei un cazier judiciar. fost si am scos cazier si le-am trimis cazierul plus pe langa asta mi-am facut si poze selfie cu cazierul si cu extrasul de cont in mana. astazi am primit un email in care mi sa spus ca nu se accepta cazierul dupa ce ei mi-au spus ca este ok ..... nu inteleg ce mai pot face ca sa imi recuperez banii de la ei pentru ca eu nu stiam ca trebuie sa fiu abonat la ceva care sa imi trimita facturi prin posta ca sa joc la casa lor de pariuri. astept niste sfaturi sau sugestii va rog.. multumesc

Suma: 20786 RON
salut, nu am rezolvat nimic ...le-am trimis tot ce au cerut gen extrase de cont cazier judiciar absolut tot selfie uri si degeaba dupa toate astea mi-au spus ca nu accepta nimic decat factura prin posta , dupa ce initial au spus ca este ok cazier si extras etc...acum astept sa vad ce se va intampla, eu am un contract cu enelul dar ei imi trimit facturile online... am listat una dar degeaba ca nu au acceptato tot cu departamentul din malta imi spun si vrajeli de astea, acum astept sa vad ca am vb la enel sa imi trimita factura prin posta dar asta va mai dura inca 2 luni de zile pe langa restul de 3 luni de zile cat am asteptat pana acum. habar nu am de ce naiba fac treaba asta
Salut. Ai rezolvat ceva ? Si eu sunt in aceeași situație . Mi sa refuzat niște documente factura internet, extras bancar. După asta an verificat detalii contul meu si acolo am văzut ca nu am completat toată adresa. Am completat adresa si am retrimis documentele pt validare si acum aștept . Pt sume mai mici gen 3000 RON nu au fost probleme. Acum am in așteptare 24000 RON
Salut.O sa trimitem sesizarea catre Unibet.
acesta este mailul pe care l-am primit astazi de la ei
Iata ce raspuns am primit:

"Echipa noastra de security a cerut extra documente pentru mai multe verificari pe care le asteapta inca din partea clientului. Documentele pe care le-a trimis clientul nu sunt suficiente pentru a finaliza procesul de verificare. Agentii nostri au trimis email clientului pentru a cere si alte documente pentru ‘proof of address’."
buna seara, le-am trimis tot ce au avut nevoie inclusiv cazier judiciar !!! asta este vrajeala lor ca sa nu imi dea banii....tot cer factura prin posta ca au vazut ca nu am factura trimisa prin posta, le-am listat factura ce o primesc online si au refuzat-o au zis ca sa le trimit cazier ...le-am trimis cazier si acum dupa cazier au revenit la asta prin posta, sunt niste nesimtiti!! poze cu buletinul in mana, extras de cont tinut in mana le-am trimis, s-au agatat de factura prin posta ca au vazut ca nu am si cu asta merg inainte oamenii! eu credeam ca am facut contul sa ma joc eu pe el nu casuta postala din scara blocului. va multumesc mult
Salut, cum ai rezolvat aceasta situatie? Sunt in aceeasi situatie din data de 24 octombrie si nimic. Multumesc pentru eventualul raspuns
E trist ca se intampla acest lucru. Ramane varianta sesizarii ONJN.
Copy the token