Reclamatii
Rezolvat

Nu Răspunde nimeni la pokerstar

7 ianuarie 2021, 14:45
14

Buna ziua! Poate voi ma puteți ajuta! Am deschis un cont la pokerstars Casino și dintr-o depunere de circa 12 USD am făcut suna de 500 USD . Problema e ca nu vor sub nicio forma sa mi accepte actele pt verificarea contului și implicit pt a retrage ulterior suma de 500 site îmi spune ca nu sunt pozele clar și am încercat pe puțin 100 de poze diferite ale buletinului iar pe mail nu Răspunde nimeni. Ce as putea face?

Suma: 2000 RON
Salut . Aceeasi problema o am si eu . De 3 luni aproximativ am contul blocat la pokerstars am facut depuneri si retrageri de pe cont ,contul fiind verificat , am depus 200e cu paysafecard in contu stars sa zic ca am jucat aproximativ 20e si dupa am dat retragere pe card ( cardu tinand cont ca sau facut depuneri si retrageri ) dupa 3 zile contu e inghetat . Am trimis mail la ei mi.au cerut extras cont momentan nu am avut , pentru ca cardul si contul au fost facute in italia , am ajuns in italia am scos extras de cont si ce crezi l.am trimis de 100 de ori si nimic imi tot trimit acelasi mesaj ca trebuie sa le trimit una din urmatoare copii : factura utilitati ,extras cont etc . Si ca sa vezi cei de la support@starsaccount.ro mi.au spus ca actele sunt acceptate si cei de la security@starsaccount.ro ma tot pune sa le trimit extras cont pe care l.am trimis de 100 de ori .
Buna ziua. Dupa cum ai vazut si aici, se r54aspunde foarte greu la Pokerstars si uneori doar la intervenȚia ONJN.
Am observat si ceea ce cred ca tocmai acesta este si motivul pentru care se raspunde greu si se ia masuri , in ritmul asta facand utilizatorii sa se lipseasca de banii blocati sau de cont . Acuma am trimis un email la ONJN sper da ma ajute . Pentru ca m.am saturat dr cate ori le.am trimis actele si se pare ca singurul lucru care il pot face estye sa trimita acelasi mesaj robotizat
Acesta e raspunsul primit:

"Vă mulțumim pentru că ne-ați contactat.

În primul rând, vă rugăm să acceptați scuzele noastre pentru întârzierea cu care vă răspundem. Acest lucru se datorează volumului mare de e-mailuri cu care avem de-a face în prezent, ceea ce afectează timpul nostru de răspuns.
Depunem eforturi substanţiale pentru a proteja confidenţialitatea, identitatea, preferinţele şi alte informaţii pe care le-am colectat despre jucătorii individuali. Datorită legilor referitoare la confidenţialitatea datelor, nu avem permisiunea de a dezvălui informaţii personale referitoare la cont, aşa cum este descris în Politica noastră de confidenţialitate, care poate fi găsită aici:
www.pokerstars.ro/privacy/
Pentru că politica noastră de confidenţialitate nu ne permite să discutăm conturile altor jucători, vă rugăm să solicitaţi jucătorului în chestiune să ne contacteze direct pentru a putea rezolva orice problemă ar putea fi. În plus, jucătorul ar trebui să ne contacteze folosind adresa de e-mail care este înregistrată în contul său.
Dacă jucătorul nu poate accesa adresa sa de e-mail înregistrată, vă rugăm să îi solicitaţi să ne furnizeze următoarele informaţii din adresa sa curentă de e-mail:
Nume de utilizator jucătorNume completOrice adresă de e-mail care ar putea fi înregistrată în contAdresa poştală înregistrată în cont (+ codul poştal/ZIP)Un număr de telefon, în caz că trebuie să îl contactămVă rugăm să acceptaţi scuzele noastre sincere pentru imposibilitatea de a vă ajuta în mod direct cu această chestiune, însă suntem siguri că întelegeţi Politica noastră de confidenţialitate.
Dacă mai aveţi nevoie de asistenţă, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi.

Cu respect,

Iuliana
Serviciul Clienţi Stars"


E cam clară treaba. Dacă spui că ai insistat atât să iei legătura cu ei și degeaba, soluția rămâne ONJN.
Am făcut reclamația la onjn din data de 07.10.2020. A doua zi cei de p onjn M au contactat pt a le oferi toate informațiile . Nu doar ca la câteva ore mi au verificat contul dar pe data de 09.01.2020 mi au virat și banii in cont și am primit mail ca îmi mulțumesc pt “insistentele” mele ... același lucru s a întâmplat acum ceva timp pe 888 când am avut 2 săptămâni o retragere in așteptare, iar după ce am scris la onjn a mai durat o zi și totul s a rezolvat. Cred ca asta e cea mai buna varianta cu onjn! Mulțumesc pt ajutor!
Bine că s-a rezolvat. Cred că e bine să analizezi un pic recenziile caselor de pariuri licențiate și ale cazinourilor, pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză. legalbet.ro/case-de-pariuri-licentiate/ legalbet.ro/cazinouri/ . Numai bine.
Am trimis in jur de 80 de mesaje prin serviciul “contactează ne” de pe site ul lor ! Am trimis poza de pe permis , nu a mai fost eroare la încărcare și pe site îmi arată ca poza este in analiza. Dacă ma deconectez și apoi ma loghez după câteva secunde îmi apare din nou opțiunea sa depun documente ... de parca mi le șterge de acolo fără nicio explicație ... nu înțeleg de ce procedează așa un site ca pokerstars ..la zecile de mailuri nu am primit niciun răspuns dar in schimb am primit mail ca mi au dat rotiri gratuite.. de rotiri au timp chiar dacă e pandemie. O sa fac reclamație la onjn cu printuri de la toate solicitările mele poate așa o sa rezolv ceva!
Am inteles. O sa trimitem si noi un mail cu sesizarea ta.
Printul de l am Atașat e eroarea când incarc partea verso. Dacă partea verso nu e și ea acceptata ma trimit din nou sa incarc partea fata, când ajung iar la verso, iar eroare și o iau de la capăt... am reluat procesul de cel puțin 100 de ori cu poze diferite și același rezultat ...
Nu exista sa insist mai mult decât am făcut-o deja. In ultimele 24 de ore le am trimis zeci de mailuri. Pe site după ce incarc fata buletinului îmi da eroare când încerc sa incarc partea verso ca cică nu am focalizat bine imaginea. Ce sa focalizeze la un plastic alb??? Am făcut cel puțin 100 de fotografi la spatele buletinului și degeaba. Au decât opțiunea de contact prin email. Nu pitiți da vina pe pandemie... e absurd sa spui ca nu poți citi un plastic alb din cauza pandemiei. Pe pagina lor de fb la recenzi sunt multe comentarii de la utilizatori romani care au pățit la fel. Dacă cele 30 de zile trec ei pur și simplu blochează contul, cu toate ca eu mi am îndeplinit sarcinile și le am trimis documentele pe mail...
Buna ziua. Trebuie sa insisti cu solicitarea, pe toate canalele de comunicare.In vreme de pandemie lucreaza cu un numar redus de personal pe partea de relatii cu clientii...
Eu nu am avut nevoie pe partea de relații cu clienții... eu am avut nevoie de verificarea documentelor care durează câteva ore după spusele lor! Sunt convinsă ca nu o sa primesc răspuns ca sa treacă cele 30 de zile și sa mi suspende contul. La fel a procedat și maxbetul . Este legală practica asta?
Evident că nu... Poți încerca să faci o sesizare către ONJN.
Este vorba de 500 USD , circa 2000 ron
Copy the token