Reclamatii
Rezolvat

RETRAGERE NEACHITATĂ/MINCIUNI ACOPERIRE/INCOMPETENTI

17 noiembrie 2020, 15:19
4

In data de am efectuat o retragere de 3000 de lei prin intermediul cardului am luat legătura cu operatorii, tranzacția având statusul in asteptare si am primit ca răspuns din partea lor ca tranzacția a fost ACHITATA de către cei de la superbet urmând ca banii sa intre in cont pe parcursul celor 3 6 zile lucratoare iar tranzacția este o eroare de afișaj ce îmi apare mie. Termenul de 3 6 zile a trecut iar astăzi am luat legătura cu cei de la suport pentru a soluționa surpriza pentru răspunsurile lor de saptamana trecuta pentru ca sunt nu 1 ci 5 apeluri la ei pe subiectul acestei tranzactii, unde la toate mi s a răspuns ca a fost achitat, astăzi cand am venit cu extrasul de cont pentru a le arata ca nu a fost virata nici o suma, am avut surpriza de a mi se comunica ca defapt, ei nu au acceptat tranzacția, asta după o săptămână în care am fost dus cu zăhărelul ca aceasta este achitata. Ca răspuns primit de la ei am avut următoarele, Banii vă vor fi înapoiați in contul de jucător fara a se oferii o data exacta, doamna nu știe poate in decembrie, nu anul acesta la cat o taraganeaza pe anul viitor vor fi băgați, nu e vorba de suma în sine e vorba de minciuna cu care ei sunt învățați pentru a acoperii incompetenta angajaților, pentru că da, nu pot comunica la termen problemele, își bat joc și de puține ori au repercusiuni, am depus o sesizare la anpc cu toate datele, screen pe conversații, ca macar un avertisment să primească, este inacceptabil si pur și simplu bătaie de joc către clienti .

Suma: 3000 RON
Salut. Depune mai multe plangeri penale pentru inselaciune ! Poti cere procurorului si inregistrariile telefonice ca si proba 😉
Salut. Ai rabdare si insista in permanenta cu solicitarile de retragere. Sunt multe solicitari de acest fel, iar tendinta evidenta caselor de pariuri este de a taragana tot mai mult aceste proceduri. Asadar, insista, cere din nou retragerea si nu mai juca din sumele pe care doresti sa le retragi.
Nu am cum să joc din sumă pentru că suma apare în așteptare cu imposibilitatea de a da anulare, cash out sau orice, practic banii sunt blocati de ei, nu sunt întorși pe cont din cauza unei erori pe care zic ei se v a remedia in cele 14 zile de la data sesizării, chiar sunt curios.
Juc tot timpul la superbet (chiar dacă nu câștig niciodată aici și pierd mereu) am pierdut cu adevărat, dar într-adevăr mulți bani pe superbet! oricum, pe lângă acest lucru, jucam puternic ruletă superbet și 4 numere puternic și totul este regulat în acest moment, apoi mi-am repetat pariul de atâtea ori. atunci aveam să repet mai multe, dar ceea ce s-a întâmplat m-au dat afară din joc, am încercat să intru și nu am putut pentru câteva minute, apoi aceste două numere au apărut la rând. Aș putea obține cel puțin 5000 de lei pentru aceste două jocuri și le-am explicat situația și le-am trimis capturi de ecran cum le-au cerut. a trecut aproape o săptămână, dar nu s-au mai întors la mine când vorbesc cu ei prin chat online, spun că îmi vor trimite un e-mail, dar fără rezultat. Imaginați-vă că am pierdut cu mai mult de 10.000 de euro mai puțin într-o lună și tot pierd, dar tot nu ajută nici măcar jucătorii mari.
Copy the token