Reclamatii
Rezolvat

Abuz

26 octombrie 2020, 11:05
4

Am solicitat celor de la Public Win sa -mi inchida definitiv contul in 1 aprilie 2020, pentru motivul specificat: dependenta. Ieri, mi s-a permis sa-mi deschd un nou cont de joc, desi specificasem dependenta in corespondenta catre ei din aprilie, cu aceleasi date ca primul cont: CNP , telefon, numar de card, adresa etc identice ca datele pentru care eu solicitasem inchiderea definitiva, cu exceptia emailului pentru ca asa mi-au sugerat ei sa schimb declaratiei lor de pe site, de la sectiunea Joc Responsabil : c. Nu vom exploata vulnerabilitatea Clienților și vom pune la dispoziția acestora mijloace pentru prevenirea si limitarea dependentei de jocuri de noroc; d. Ne vom asigura ca personalul Sea Bet este instruit si pregatit sa actionize conform principiilor jocului responsabil Cei de la Public Win chiar m-au incurajat sa-mi fac alt cont cu alta adresa de email sugerandu-mi ca acel cont din aprilie a fost inchis pentru nevalidare, desi eu le indicasem foarte clar ca doresc sa fie inchis pentru dependenta!

Suma: 200 RON
situatia s a remdiat.
Salut. Am trimis celor de la Public Win sesizarea ta. In privinta dependentei, poti solicita ajutor pe site-ul http://jocresponsabil.ro/ .
Salut

M au contactat si par dispusi sa intelega situatia. o sa revin cand se va incheia situatia
Copy the token