Inchidere abuziva cont jucator
Contul meu a fost blocat in mod abuziv. In momentul blocarii contului meu aveam in el suma de lei si inca un bilet solicitarea mea de a vorbi cu una dintre operatoare aceasta mi-a raspuns ca decizia este definitiva si mi-a inchis conversatia. Mentionez ca am trimis mailuri cu tot ceea ce au cerut conform procedurilor ( poza cu buletin, scris pe foaie A4 data crearii contului si suma cu care a fost incarcat contul, extras de cont etc ). Ce se poate face in acest caz, este vorba totusi de banii mei pe care i-am castigat legal si doresc sa ii retrag. Motivul invocat de ei prin care mi-au inchis contul a fost acela ca m-am logat de la acelasi IP la mai multe conturi. Eu am internet de la Telekom cu IP dinamic. Am cerut lamuriri privind situatia , sa mi se arate dovezi cu logarile si conturile de la acelasi IP, dar ei dar mi-au spus ca decizia este definitiva si mi-au inchis live chat-ul. Eu folosesc un singur cont la Casa Pariurilor si sunt sigur 100% ca a fost o eroare si o neintelegere. Doresc sa ma ajuti va rog sa pot clarifica situatia pentru ca ei nici nu ma baga in seama. Din partea lor nu am primit absolut nici o explicatie reala si plauzibila. Este un abuz imens din partea lor si nu pot trece cu vederea acest lucru.