Reclamatii
Rezolvat
casa pariurilor refuza sa imi dea banii din cont !!!
12 august 2020, 11:07
12
Buna ! Va rog frumos sa ma ajutati ... Luni , am castigat un jackpot de aproximativ lei. In aceiasi zi, inainte ,depusesem sume prin 3 metode : de pe card bancar, paysafe si din agentie... Pur si simplu mi se refuza retragerea, invocandu-se diferite aceasta ora nu mi se permite sa imi retrag banii din cont prin NICI O METODA !!! Va rog frumos sa ma ajutati ! A fost norocul meu si chiar nu am de gand sa renunt !!! Va stau la dispozitie cu orice dovada .
Suma:
100 RON
Desi a durat o perioada (in jur de 10 zile) , cu ajutorul dumneavoastra "legalbet" am reusit sa intru in totalitate in posesia banilor cont.Nu pot decat sa va multumesc intrucat sprijinul pe care l-am primit eu l-am simtit ca fiind enorm atat prin actiuni cat si prin tot ceea ce reprezinta factorul uman ( multumesc Nicolae Popescu- imi place sa cred ca am castigat un prieten ceea ce este mai important pentru mine decat banii !!! ) ...
Cei care cititi,daca imi permiteti cateva sugestii, acestea ar fi :
- inainte sa va deschideti un cont la o casa de pariuri online, informati-va, cititi cat mai mult,consultati-va !!!
- optati pentru o casa de pariuri "mare" si fara "pete" cum este cea sus mentionata .
- NU PARIATI/JUCATI DECAT SUMELE PE CARE VI LE PUTETI PERMITE !!! Eu va asigur ca daca e sa aveti noroc, veti avea si cu un bilet de 2 lei sau cu o miza mica la jocuri de orice fel !!!
- pastrati tot ce inseamna pariurile sportive,sloturile,casino,loto etc DOAR CA PE UN HOBBY , nu incercati sa faceti "o meserie" din asta , nu va lasati influentati, ascultati-va intuitia !!!
Multumesc inca o data LEGALBET,
Multa sanatate si succes la toata lumea !!!
Robert
" In urma verificarilor efectuate am constatat ca in acest cont de joc clientul utilizeaza 2 carduri bancare , unu business si unul personal (pe persoana fizica) .Clientului i s-a adus la cunostiinta ca nu are nicio restrictie din partea noastra ,acestuia i s- au cerut documente suplimentare in vederea procesarii cererii de retragere,comunicandu -se catre client ca acesta poate efectua cererea de retragerea doar pe cardul personal . Clinetul are active pe cont mai multe metode de retrgaere, dar conform termenilor si conditiilor "Atunci cand se utilizeaza mai multe metode de plata, organizatorul isi reverva dreptul de a se asigura ca retragerile realizate de jucator se realizeaza intr-un mod in care sa minimizeze riscul de frauda. Totodata clientul si-a eliminat toate cardurile din contul de joc fiind nevoit sa isi inegistreze din nou cardul personal , pentru ca ulterior sa se poate finaliza cererea de retragere."
Intre timp mi s-a mai solicitat ceva : sa le trimit un alt extras de cont al unui card pe care nu il mai folosesc de ceva vreme (revolut) si de pe care NU AM FACUT DEPUNERI in ultima perioada, in nici un caz in ultimele zile (cand am facut depuneri prin alte 3 metode ) .Totusi,fiind in posesia ultimului extras revolut, l-am trimis si pe acesta.
Acum astept raspuns.