Reclamatii
Nerezolvat

Blocarea contului și anularea banilor

10 aprilie 2020, 23:17
5

Buna ziua,mă numesc Gogoasa cont la maxbet de aproape un fost făcute verificările necesare,iar contul mi-a fost verificat cu bune și frumoase până astă că acum o săptămână,am primit niste rotiri gratis fara jucat ,mi-au făcut 8 rulat acei bani până i-am transformat în bani reali,ajungând la suma de 500 ron,bani ce am transformat banii,m-am înscris la un turneu,in care daca jucai,urcai in clasament,în funcție de miza ce final până la sfârșitul turneului,eu am rămas fără banii ce ii aveam,dar în clasament,ajunsesem la nivelul 177 unde beneficiam de 200 Ron bani și făcut pe data de 5 aprilie s-a terminat turneul,iar pe 6 la ora 12 aveam in cont cei 200 bune și frumoase,am inceput de atunci să mă joc zilnic crescând de la 200 Ron puțin câte puțin până astăzi când am ajuns la suma de 7344,66 Ron dat retragere pe bani o data 5000 ,o data 2320 Ron și în cont au mai rămas 44 Ron,dar când sa intru și să mă joc,prima dată se bloca jocul,după mă scotea din el,apoi mi-a apărut toată suma de 7344,66 Ron,dar nu mă mai lasă să intru în nici un dat delogare și când am vrut să mă loghez înapoi,mi-a apărut un pop-up in care scria că mi-a fost contul blocat sau că eu m-am autoexclus intrat pe chat să întreb ce se întâmplă,iar ei mi-au răspuns că așa a hotărât departamentul clienți și că mi-au fost anulați și banii,și că vor merge către Bugetul de Stat,cu toate că dădusem retragere pe ei și primisem email in care spunea că trebuie să aștept maxim 3 zile mai spus că dacă nu sunt mulțumită,sa iau legătura cu departamentul mai făcut și acest lucru,am trimis email la și am întrebat ce se întâmplă de ce mi-au blocat contul,fiindcă eu nu am cerut acest lucru și nici nu am greșit cu nimic,dar nu am primit nici un răspuns cu motivul pentru care au închis contul,doar au spus că este în conformitate cu articolul 133, alineatul 1 sau 4 publicat pe 24 atât mi-au spus,dar până azi primeam email de la ei in care mă încurajau sa joc pentru a urca in clasament cat mai sus și mă felicitau că să mă ajutați să îmi pot lua banii de la ei și dacă se poate să ii ridic așa cum dădusem retragerea prin Smith and Smith când se va deschide,deoarece eu nu am card bancar.

Asa am.patit și eu! M au încurajat sa joc apoi mi au blocat contul când trebuia sa primesc cashback și un premiu. Nu mi a mai răspuns nimeni pe mail. Trebuie reclamati inclusiv la Malta, de unde obțin licenta! 
Buna,nu am reușit să fac absolut nimic,nu m-au mai băgat în seamă și acum nu mai pot nici sa accesez macar platforma lor.Nu am cum sa mai iau legătura cu ei.Am făcut plângere și la ONJN.Acum aștept răspuns de la ei să văd ce pot face mai departe.
Buna, s-a rezolvat ceva ?
Am insistat,dar nu mai îmi răspunde nimeni nici la email nici pe chat.
Buna ziua. Din pacate, cand vine vorba despre retrageri, apar si problemele. Insistati in continuare la ei, pentru a afla exact motivul blocarii contului ( nu e clar acel articol invocat de ei). Ca o varianta aditionala, daca stiti ca ati respectat regulile cu strictete, puteti lua in calcul o sesizare a acestei probleme la ONJN.
Copy the token