Reclamatii
Rezolvat

Probleme retrageri in agentii

13 februarie 2020, 13:49
7

Vă salut. Am facut o retragere intr-o agentie. Am fost in perioada stipulată cand am facut rezervarea. Tipa a zis că nu are suma respectivă, să revin in cateva ore. Va suna la sediu să-i aducă suma de bani... M-am intors seara, domnisoara a zis ce bine că am venit că i-au trimis banii pentru mine. A introdus datele in calculator si apare retragere in asteptare. Cel mai probabil să revin a doua zi. A doua zi, in timp ce mă indreptam spre agentie verific pe site încă o dată si văd că banii au fost returnați in contul casa pariurilor. Am refăcut cererea de retragere, am retrimis emailuri prin care le ceream ceva explicatii. Maine trebuie să ma duc să retrag dintr-o altă agentie. Știe cineva de ce sunt aceste probleme? Nu se pune vorba de validarea contului, joc la ei de ani de zile. Fără probleme la depuneri/retrageri pana acum. Chat-ul văd ca l-au scos. Nu se mai poate comunica cu ei altfel decat email la care nu raspunde nimeni. Nu știu cum să recuperez câștigurile dacă tot la 2 zile, adica termenul in care eu trebuie să ii ridic din agentie, ei ii baga inapoi in contul de chat. Fetele din agentii nu stiu ce explicatii să ofere, pana la urma ele nu au nicio vina si nici autoritate sa se intereseze ce se intampla.

Aceasi chestia am patiti si eu cu ei, saptamana aceasta, am dat retragere in agentie, Luni, ulterior am mers la ei au vazut contul, codul, si imi spunea ca retragerea este in asteptare, ulterior dupa 2 ore apar bani in contul de CP.. tipa de la agentie a spus sa incerc pe o suma mai mica, ca se proceseaza mai repede am facut si totusi nimic..
Mai am o cerere de retragere din 10.02, procesata in 11.02, care inca nu a intrat pe card si probabil nici nu v-a intra repede
deasemena o alta cerere de ieri, care inca nu apare ca fiind procesata si astept sa o proceseze si pe acea
deasmenea le-am scris si mail, iar de 2 zile nu raspunde nimeni la tiket-ul deschis: TUK-ZPNCC-227
Buna ziua. Tocmai am luat legatura cu cei de la Casa Pariurilor si spun ca sesizarile facute pe chat-ul lor vor fi rezolvate mai operativ... Incearca chatul site-ului Casa Pariurilor!
Multumesc pentru notificare. Dar au scot schatul. Am verificat fiecare pagina in parte. Nu mai există.
Aveti dumneavoastra un link direct spre chat?
Am verificat optiunea de live chat si functioneaza...De pe desktop – userul trebuie să fie logat în contul său și să intre în e-portofel. Undeva în partea dreaptă jos există o iconiță cu Live chat. De acolo se poate discuta pe chat...
Iata raspunsul primit:
"Bună ziua. Sunt două variante:

1. De pe desktop – userul trebuie să fie logat în contul său și să intre în e-portofel. Undeva în partea dreaptă jos există o iconiță cu AJUTOR. De acolo se poate discuta pe chat
2. Din aplicația Casa Pariurilor de Sportsbook (pariuri) – în dreapta sus, aceași iconiță pe care scrie Ajutor." Bafta si tine-ne la curent cu rezolvarea problemei!
Comentariul a fost editat
An24an
0
*in contul de site, nu de chat. Am gresit.
Copy the token