Reclamatii
In afara competentei

Blocare cont, refuz onorare retragere

20 noiembrie 2019, 13:27
1

Buna ziua, Am deschis un cont la winmasters in data de care a fost complet verificat in urma trimiterii actelor solicitate pe data de . Am pariat la ei respectand T&C impuse pana in data de cand am facut o retragere. Primesc un email cum ca nu am putut fi contactat telefonic si ca sa iau legatura cu ei in 48h. Intre timp mi-am schimbat numarul de telefon si am incercat sa accesez contul winmasters pentru modificarea numarului de telefon dar contul era blocat. Am sunat la relatii cu clientii dar m-au indrumat sa trimit un email in care sa solicit efectuarea acestei modificari, lucru facut tot in data de . Stupoare, winmasters refuza sa-mi schimbe numarul vechi cu cel nou pretinzand o adeverinta de la furnizorul de telefonie mobila care sa ateste ca eu detin numarul telefonic. Eu avand cartela acest lucru este imposibil pentru ca nu exista asemenea document. Winmasters solicita documente inventate in ideea de a refuza platile.

Salut, din pacate in cazul de fata nu putem face prea multe. Conturile suspendate vin ca urmare a unor decizii interne a lor, iar noi nu putem schimba cu nimic acest fapt. Poti incerca in schimb cu o reclamatie la ONJN, in urma careia se vor face verificari suplimentare pentru a stabili daca intr-adevar decizia e corecta sau nu.
Copy the token