Reclamatii
In afara competentei

Cont blocat

11 iunie 2019, 21:44
1

Buna seara, Am patit si eu aceeasi situatie referitor la blocarea contului dupa prima incercare de retragere. Dupa crearea contului, verificarea documentelor precum scrie in regulament a fost realizata cu succes, prin confirmarea departamentului de suport via mail. Am jucat si am castigat o suma considerabila, drept urmare am dorit sa scot o suma de 3000 RON. Dupa ce am efectuat pasii de retragere, la 2-3 ore de la retragere nu am putut sa imi mai accesez contul, drept urmare am contactat suportul pentru a intelege ce se intampla. In cazurile de mai jos am inteles ca le-a fost refuzata prima retragere pe motiv de a furniza inca un pas de verificare si anume poza de selfie tinand actul de identitate. In cazul meu nu a fost acest lucru, ci am primit ca si raspuns din partea suportului "template-ul predefinit" pe mail, pe care l-au primit probabil majoritatea celor care au contul suspendat dupa prima retragere (atasat poza). De asemenea, pe pagina de help a celor de la maxbet :

Bună ziua,


Ne pare rău să auzim acest lucru.
Astfel de verificări sunt efectuate în conformitate cu legislația în vigoare, din motive de siguranță, pentru a ne asigura că toți clienții respectă termenii și condițiile Maxbet.ro
De asemenea, închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat.
Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.roi, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.

Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
Copy the token