Reclamatii
Rezolvat

Retragere întârziată

23 mai 2019, 21:57
2

Buna seara , Am jucat la NetBet si doresc sa retrag banii din cont . Am întâmpinat o situație neplăcută din cauza unui card care a fost șters din datele contului la cererea mea ,deoarece acel card a fost blocat pentru pierdere . Acum doresc sa retrag sumele de 900 ,200,200 si 200 de lei pe un card ce a fost folosit pentru depuneri și care este asociat contului meu . Am luat legătura cu cei de la NetBet și am trimis toate documentele necesare pentru validare pe email , doar că nu se realizează validarea . Prima cerere de retragere a fost realizată pe , documentele au fost trimise pe data de , astăzi suntem în și încă nu a fost validat contul , cei de la NetBet îmi transmit sa le trimit documentele ( ceea ce am făcut ) și să aștept ... Am și așteptat doar că nu primesc răspuns concret cat va dura , mi-au spus că durează între 24 și 48 de h până se aprobă retragerea doar că au trecut 5 zile și statusul retragerilor este încă in procesare și nu pot fi anulate primele cereri de retragere .. . Va rog să mă ajutați să rezolv aceasta situație .

Suma: 1500 RON
S-a rezolvat situația !
Va pot confirma faptul că am trimis documentele cerute pentru verificarea și validarea contului .
Aștept răspunsul Dvs .
Adresa de mail petrut_21_nicolita@yahoo.com
Copy the token