Reclamatii
Neintemeiate

Am o problema cu bonusul aniversar de 2 ani si bonusurile de loialitate

6 martie 2019, 12:47
3

Când bonusul aniversar de 2 ani sa dat la jucători.... am avut contul inchis... am întrat pe chat sa schimb adresa de email fiindca bonusul era valabil in cont încă pentru ca am întrebat.... ca la acea parola veche nu am avut acces din cauza parolei si am încercat sa vorbesc cu operatoarea sa mi-o schimbe! Am dat toate detaliile si dumneaei a zis ca o sa trimita email dar nu am primit nimic.... decat dupa 1 luna... mi-am redeschis contul si am actualizat datele si am întrat pe chat si sia cerut scuze si a zis ca o sa primesc o parte din bonusul acela in semn de loialitate ca sa întârziat procesul de redeschidere al contului si am întrat acum 5 minute pe chat si operatorii refuza sa îmi răspundă la întrebare... cu toate ca ar fi normal sa primesc in cont o parte din acel bonus macar 50 la suta.... O alta problema e ca tot am depus si nu primesc nimic absolut nici un bonus in afara de cel aniversar... sper sa se rezolve ceva! Mulțumesc

Vorbim totusi de un bonus de loialitate, pentru clienti activi. Din cate inteleg tu nu ai fost tocmai activ in acesti 2 ani si de aceea ei nu ti-au oferit acet bonus.
Salut, avem si un raspuns: "Motivul pentru care nu a primit bonusul aniversar de 2 ani este foarte simplu. Clientul ar fi implinit 2 ani la data de 12.04.2018. Contul acestuia a fost inchis pentru INACTIVITATE 12 luni la data de 19.10.2017 (conform legii). Ideea bonusurilor de loialitate este sa recompenseze faptul ca au fost clienti activi si ne-au fost alaturi 2 ani. Chiar daca a solicitat redeschidere/schimbareadresa de e-mail in luna mai 2018 nu compenseaza faptul ca mai mult de 1 an de zile nu a avut activitate pe platforma noastra de joc."
Salut - am trimits reclamatia ta catre reprezentantii casei de pariuri. Revenim cand avem un raspuns.
Copy the token