Reclamatii
Rezolvat
Validare Retragere
5 martie 2019, 12:38
13
Bună ziua! Am efectuat 6 retrageri în decurs de 3 zile la NetBet și aceștia mi-au solicitat documentele necesare pentru verificarea identității. Initial mi-au cerut copie dupa buletin si factura de utilităț nu mai locuiesc la adresa din momentul creării contului, le-am explicația situatia si le-am transmis toate documentele necesare. (buletin, factura utilități). Am primit doua raspunsuri, unul in care mi s-a spus ca este de ajuns doar un extras de cont pentru a valida retragerile, dupa care am mai primit un raspuns sa trimit o factura de utilități mai recenta. Am trimis extrasul de cont si alta factura mai noua si deocamdata nu am primit niciun raspuns.
“Pentru validarea contului, ulterior validarea retragerilor este necesar să ne trimiteți copia unei facturi de utilităti pe numele dvs., emisă în ultimele șase luni și pe care să fie mentionată adresa inregistrată pe site.