Reclamatii
Rezolvat

Validare Retragere

5 martie 2019, 12:38
13

Bună ziua! Am efectuat 6 retrageri în decurs de 3 zile la NetBet și aceștia mi-au solicitat documentele necesare pentru verificarea identității. Initial mi-au cerut copie dupa buletin si factura de utilităț nu mai locuiesc la adresa din momentul creării contului, le-am explicația situatia si le-am transmis toate documentele necesare. (buletin, factura utilități). Am primit doua raspunsuri, unul in care mi s-a spus ca este de ajuns doar un extras de cont pentru a valida retragerile, dupa care am mai primit un raspuns sa trimit o factura de utilități mai recenta. Am trimis extrasul de cont si alta factura mai noua si deocamdata nu am primit niciun raspuns.

ne poti spune si despre ce suma este vorba, pentru a adauga reclamatia si pe aceasta pagina? legalbet.ro/we-helped/
Mi s-a transmis ca au fost procesate cu succes toate documentele si contul a fost validat. Acum astept validarea retragerilor.
Si eu am patit ceva similar, se apropie de o saptamana de cand am efectuat retragerea.In prima faza am primit mail de confirmare si ca retragerea este in procesare.Pentru ca nu se i tampla nimic am subat la ei, tin sa mentionez ca le-am trimis toate documentele care le-au cerut, si la telefon mi-au spus sa le lai trimit un extras de cont. Zis ai facut ai am sunat din nou dupa ce le-am trimis, iar la telefon mi-au confirmat ca e totul in regula.Dar din nou nu se i tampla nimic si am sunat iar, mi-au cerut aelfie cu buletinu:))L-am facut ,l-am trimis si am sunat iar sa proveseze pe loc, din nou mi-au confirmat ca e okProbabil maine o sa sun iar ai o sa imi ceara selfie la dus cu buletinu intr-o mana si cardul in cealalta, posa cu pisica care tine extrasul de cont in gura , dick pick. Oamenii is foarte penibili si absurzi, feritiva de ei.
Comentariul a fost editat
Am luat legatura prin intermediul serviciul asistenta online cu un alt coleg, Desigur ca acesta a verificat contul si mi-a cerut sa trimit alt extras de cont si sa specific ca il trimit in loc de factura la utilitati. Hotarati-va! De 3 zile tot ma invartiti pe toate partile. Daca eram de rea-credinta eu cred ca nu raspundeam tuturor solicitarilor. Vreau sa vad si din partea reprezentatilor NetBet seriozitate, asa cum si ei doresc din partea jucatorilor.
Comentariul a fost editat
Daca va vine sa credeti.. Mi s-au solicitat iar aceleasi documente pe care le-am mai transmis cu doua zile in urma prin e-mail. Mi se pare incredibil. Nu stiu daca sa rad sau sa plang. NetBet.. Va faceti de ras
Cand e in interesul lor, iti raspund imediat.. banii depuși ii accepta fara sa aiba nevoie sa verifice identitatea in vreun fel si cand vine vorba sa faca ei plata, hopa, stai asa ca trebuie verificată identitatea. Am mai facut retrageri la ei dar pe alt card si nu a fost nevoie decat de extras de cont din cate imi aduc aminte. Acum ca e vorba de o suma un pic mai mare, in jur de 9.000 de lei, intarzie si dau dovada de neseriozitate. E rușinos..
Se pare ca cei de la NetBet nu prea comunica unii cu altii.. Am primit raspunsuri de la 3 persoane diferite pe e-mail si se contrazic unii pe altii. Unul imi spune ca e de ajuns extras de cont, altul sa trimit si factura de utilități. Le-am trimis si acum primesc alt mail dupa ce i-am intrebat eu in ce stadiu se afla validarea si mi-au spus raspuns:
“Pentru validarea contului, ulterior validarea retragerilor este necesar să ne trimiteți copia unei facturi de utilităti pe numele dvs., emisă în ultimele șase luni și pe care să fie mentionată adresa inregistrată pe site.
In condițiile in care le-am explicat destul de clar in e-mailurile trimise ca nu am pe numele meu..
Comentariul a fost editat
Au trecut aproape 48 de ore de cand am trimis e-mailul.
Salut - am luat legatura cu reprezentantii Netbet. Cand avem un raspuns, revenim aici.
Copy the token