Reclamatii
Rezolvat

Problema la retragere

1 martie 2019, 17:54
7

Buna ziua am și eu o problema cu cei de la maxbet . vreo o săptămână și jumătate am depus la ei în vreo 3 ore suma de 4000 lei aproximativ. dată când am depus la ei . meu era verificat primisem și bonus 50 de lei . cei 4000 de lei am rulat bonusuri care le-am primit și într-un final am rămas cu suma de 12000 de lei pentru care am efectuat 2 retrageri . respectiv 2000...când am depus la ei am depus prin card care era atașat la contul meu in euro . momentul când am făcut retragerile nu știam că nu pot retrage cu același card deoarece fiind în euro se pare că poți doar sa depui și nu sa retragi .ă fac schimbul in lei doar la retragere . eu am făcut retragerile nu m-au anunțat că nu e bine doar după 3 zile când mi-au trimis un mail că banca a refuzat tranzacția ...așa este adevărat am sunat la mine la banca într-adevăr apăreau tranzacțiile și sumele de bani dar nu s-au putut realiza fiind cont de euro și ei au trimis lei . fine . la ei îmi explică care este problema îmi explică și de la banca . drumul din nou la retrageri de această dată în contul meu de lei .ă alte 3 zile primesc mail de la maxbet că retragerile mi-au fost anulate. întrebat la ei au zis că este necesară un alt tip de verificare cu poze după card poza cu buletin și dovada de domiciliu . întreb oare prima dată cum de sa ajuns de sa făcut tranzacția la banca fara să îmi fie cerute aceste poze ? Așa . le-am trimis tot ce mi-au cerut și miercuri dimineață la ora 9 am făcut din nou retragerile ...până astăzi îmi apăreau pe cont că sunt în așteptare .ăzi au dispărut de la așteptare îmi apar ca si cum am retras dar am sunat la banca și nu apare nici o tranzacție din partea lor...mă tot aburesc din data de 21 februarie . rog daca puteți să mă ajutați

Suma: 12000 RON
Salut - s-a rezolvat intre timp?
Bună ziua,


Apreciem că ne-ați contactat și dorim să vă informăm că în cazul în care retragerile nu mai apar în așteptare, cel mai probabil acestea au fost procesate și acceptate de către noi, iar banii au plecat către bancă.

Procesul de transfer către bancă poate dura până la 3-5 zile lucrătoare.

Pentru informații concrete și complete, vă sugerăm să contactați echipa de Suport Clienți.

De asemenea, în cazul în care liniile telefonice sunt ocupate, veți găsi pe cineva disponibil pe chat sau pe email, între orele 09:00AM-01:00AM.

Vă mulțumim pentru înțelegere.


O zi frumoasă!
Salut - am tirmis reclamatia catre reprezentantul lor si revenim cu un raspuns imediat cum aflam detalii!
Îmi apar la retrageri
2 nu mai sunt in așteptare
Plus că azi toată ziua am incercat sa iau legătura cu ei prin serviciul clienți ...la telefon nu răspunde nimeni pe Facebook nu răspunde nimeni pe chat la ei nu răspunde nimeni și la mail tot așa ...cum se poate așa ceva ? Adică vorbim de banii mei nu banii lor că de pe card mi iau luat in secunda următoare când am depus
Copy the token