Reclamatii
In afara competentei

Sper sa găsesc un răspuns

24 februarie 2019, 19:51
3

Nu știu cum sa încep ca este o problema cam grava. Deci: eu am un cont pe unibet, în cauza de necunostinta am depozitat cu cardul soției mele în jur de vrep 1000 de Ron. Într-un final am făcut ceva bani și am dat retragere de 2 ori dar tot pe cardul soției. Am înțeles de la reprezentata ca este o soluție de rezolvare, dar eu momentan nu sunt în România ca să îmi pot face card, ajung săptămâna viitoare. Și îmi este teama ca mâine ffind luni o sa-mi blocheze contul cu tot cu bani.. Și etc. Oare este de rezolvat? Menționez ca am trimis mail la dânșii cu buletinul soției și cu cardu..

Si eu am pățit la fel, intrebarea mea este de ce nu a spus nimeni nimic ca nu am voie să depun de pe alt card , cand am retras o sumă mai mare mi.au închis contul....
Am retras sume mici prin aceeași metodă si nu au spus nimic ,trebuia sa nu ma lase de la început nu după ce pierd multi bani si cand abia ii recuperez imi închid contul...niste hoti...
Buna ziua, luati va rog legatura cu ei din nou si vedeti ce solutie va propun. In mod normal, conform termenilor si conditiilor casei de pariuri Unibet si a tuturor caselor de pariuri din Romania, nu aveti voie sa depuneti cu un alt card decat cel personal. Indiferent ca vorbim de membri ai familieri...
Momentan voi inchide reclamatia cu statusul "in afara competentei", pentru ca in astfel de situatii nu putem face nimic din pacate.

Dar, chiar v-as ruga sa reveniti aici cu un comentariu si sa ne spuneti daca s-a rezolvat. In situatii similare alte case de pariuri au inchis contul si virat banii la bugetul statului...cam asta spune legea.
Copy the token