Reclamatii
In afara competentei

cont blocat

13 noiembrie 2018, 13:45
6

buna ziua , mi-au blocat contul de pariuri fara un motiv anume , doar ca am incalcat termenii si conditiile. Refuza sa imi plateasca castigurile in jur de 6700 ron😨. am jucat doar footbal, nu am luat nici un bonus de la ei !

am facuto deja , si o sa-i actionez si in judecata , este ireal ce fac ei !multumesc oricum pt ajutorul primit .
de ce scrie rezolvat la solutionarea problemei ? nu s-a rezolvat nmic.
Singurii care pot verifica daca aceste pariuri au fost sau nu platite corect sunt cei de la ONJN. Nu avem acces la pariurile plasate de tine la Maxbet, iar Maxbet pretinde ca a actionat in conformitate cu termenii si conditiile lor.

Tot ce ramane acum este sa faci o reclamatie la ONJN daca in continuare te consideri dezavantajat in vreun fel si ei vor verifica situatia. Schimbam statusul reclamatie din Rezolvat in "In afara competentei" pentru ca sunt niste verificari pe care noi pur si simplu nu le putem face, nu avem acces la aceste informatii.
din ce vad is cam dese cazurile astea , si nu oferiti un motiv anume , doar termeni si conditi. se pare ca sunteti un fel de camatari , cine castiga luam banii inapoi , cine pierde ....jesus be with them. Daca aveati un motiv real il spuneati , orice casa de pariuri da motivul blocari contului. daca mai blocati inca cateva zeci de conturi castigatoare si folositi numa e-mailuri automate probabil o sa fie falimentul d-voastra sau poate asta urmariti in urmatoarea perioada de timp, furam banii si inchidem site-ul.
Bună ziua,

Ne pare rău sa auzim acest lucru.
Periodic, sunt efectuate verificări de securitate asupra conturilor de joc înregistrate, iar în unele cazuri, se pot lua măsuri precum închiderea conturilor și/sau anularea câștigurilor.
Toate aceste măsuri sunt luate conformitate cu Termeni și Condițiile de utilizare ale site-ului.
Vă sugerăm să accesați următorul link pentru toate informațiile necesare în acest sens:
https://www.maxbet.ro/ro/termsconditions/
Iar pentru informații suplimentare, puteți apela la Serviciul nostru de Suport Clienți.

O zi bună!
Comentariul a fost editat (link direct)
Copy the token