Reclamatii
In afara competentei

Refuzul de a-mi valida castigul

9 septembrie 2018, 07:11
5

In data de 16-08-2018 am jucat pe platforma online .. sectiunea casino făcut cateva depunerii din contul meu bancar reusit sa castig suma de 36000 insa cand am incercat sa fac retragere de pe contul de joc înapoi în contul meu bancar am intampinat următoarele problëme Am primit mail de la departamentul de securitate tranzacția a fost anulată am încălcat termenii si conditiile situ ulii mai multe informatii să acceseze relații clienti.. incercat sa ma loghez insa contul era blocat....I am intrebat pe chat care este motivul pentru care mi au blocat conutul raspunsul lor a fost ca este decizia departamentului de securitate si nu mai pot face nimic ca decizia este definitivă.. Mi au fost restituite sumele depuse din ziua respectiva . ..

Am mai avut un cont in trecut dar era blocat +ca nu era nici validat
....nu mai stiu motivul pt care acel cont era blocat...ulterior am deschis acest nou cont ...cel in cauza.....dar eu nu inteleg de ce ...l au validat pe al doilea ..ei cand au analizat documentele care le am trimis ,ei nu au vazut ca ceva nu e inregula..de ce m au lasat sa fac depozite dealungul timpului la ei...numai atunci cand am castigat si au dat seaama.....reclamatia la onjn e facuta din data de 21 08 2018
Rapsunul de la ONJN il vei primi, dar in general dureaza ceva. Eu te cred pe cuvant, dar in aceasta situatie nu pot face prea multe. In general astfel de verificari se fac la prima retragere...probabil ca si la tine a fost vorba tot de prima retragere.
Adrian
Administratorul
0
Salut, ai incalcat termenii si conditiile casei de pariuri deschizand conturi multiple din ce am inteles.

Sigur ca eu personal nu am cum sa verific asta, dar daca nu te simti "cu musca pe caciula" iti recomand sa mergi la ONJN si sa faci o reclamatie, doar ei pot investiga. Daca daca stii sigur ca ai deschis mai multe conturi, mai bine nu merge la ONJN pentru ca s-ar putea sa ai mai multe probleme.
Îţi mulţumim că ai contactat serviciul clienţi MaxBet.ro!
salut
va deranjez din nou
După cum am menționat în discuțiile anterioare, acest cont nu poate fi redeschis.
Adrian avatar
Decizia este definitivă.
ma gandeam ca pot primii banii !!
nu mai am nevoie de cont
Nu se poate face nimic în acest sens.
Adrian avatar
Toate detaliile sunt în T&C , Articolul 78 Înşelăciunea, frauda, conspiraţia şi activitatea infracţională.
cred ca faceti o confuzie ....dupa parerea mea voi sunteti cei care ati inclacat acest articol
eu nu am fraudat inselat..nici activitate infractionala ...
dara e cineva care a inselat cu siguranta acela nu sunt eu
Adrian avatar
Este o decizie definitivă, ce nu va fi modificată.
de ce spuneti ca am fraudat ...
?
Din păcate nu te pot asista în acest sens sau cu orice alte situații deoarece contul tău nu este activ iar tu nu ai posibilitatea de a crea un altul pe această platformă.
Adrian avatar
Voi fi nevoit să închid aici această conversație.
da lasa ma sa discut cu tine
Adrian avatar
Mulţumim că ai apelat Serviciul Clienți Maxbet.ro.
O zi bună!
unul din motivele pentru care esti pus este sa dai informatii legate de conturi ..situatii probleme
bine ar fii daca ONJN v ar retrage licenta .. ca voi sunteti cei care faceyi abuz si fraudati ..inslati lumea
Salut, am luat legatura cu reprezentantul casei de pariuri. Revenim cu un raspuns.
Copy the token