Reclamatii
In afara competentei

Pentru ce m-ati clasificat la "in afara competentei" ?

3 august 2017, 16:54
5

V-am trimis mail cu o factura de la un mare magazin, dar trebuie minim doua, asa ca nu ma mai agit. V-am spus ca nu am o factura de utilitati pe numele meu, iar o factura cu numele cuiva din familie nu se poate trimite. O ultima intrebare: pentru ce trebuie minim doua facturi de la marele magazine pentru a se confirma adresa ?

Eu nu inteleg de ce va agitati atat de mult pt bonusuri. Mai bine urmariti mai multe siteuri de pariuri, gasiti ponturi bune, ganditi-va voi la ponturi bune, si lasati saracia aia de bonus de 200 ron.
Pe bune acum
Salut,
Clasificarea "In afara competentiei" se face de catre noi, cei de la Intelbet. Daca ei solicita 2 facturi pe numele tau, iar tu ai trimis doar una, eu nu am de unde sa scot inca o factura de a ta, astfel incat sa iti fie acordat bonusul :). Tine doar de tine aici, astfel, am clasificat cazul ca fiind in afara competentei noastre.
Am inteles. Mi se pare penibil cate chestii iti sunt cerut pentru un bonus :))
acel bonus are 40x conditii de rulaj.. plus ca oferta de fotbal este jenanta... eu am intrat in pacanele si in 2 minute am scapat de marele bonus
Aparatele sunt pagube in cazinouri, dar ce sa mai zic de cele de pe platformele online ? Asta e inca un motiv in plus pentru care nu se merita sa mai agit pentru acel bonus. Mersi !
Copy the token