Reclamatii
Rezolvat

Cont inchis

26 ianuarie, 20:48
6

Buna seara,  Detin un cont la Netbet de aproximativ 7 ani, depunerile le-am făcut prin metoda de plata paysafecard cu contul personal, ultima depunere a fost pe 31 decembrie 2023 cu suma de 50 de lei, pe 1 ianuarie 2024 am câștigat suma aproximativă de 5390 de lei la cazino la jocul shining 6 ianuarie 2024 am efectuat retragerea sumei de 5073 de lei prin transfer bancar pe contul meu personal de la banca, în data de 20 ianuarie am sunat la relatii cu clienti unde am vorbit cu operator in care mi-a pus câteva întrebări pentru identificare, mi-a spus că totul e in regula si ca in maxim 48 de ore o sa primesc raspuns. In data de 23 ianuarie primesc un email de la ei care ma informează că am încălcat termenii si conditiile site-ului ca am furnizat detalii personale incorecte si ca retragerea a fost anulată iar banii au fost dedusi din ă contul a fost creeat cu date personale incorecte de ce nu a fost inchis înainte să mai fac depuneri pe el?

Suma: 5073 RON
Salut. Dacă ai fi citit cu atenție regulamentul casei de pariuri ai fi văzut că trebuie să ai cont unic.  Știu că e frustrant, dar trebuie respectate niște reguli. 

Comentariul a fost editat
Se mai rezolva reclamația?
Sau depun reclamație la ONJN ?
Cont unic este, odată ce am comunicat  datele personale exact cum sunt trecute pe cont ce vrei mai mult?
Astea sunt motive sa nu mai vireze banii. 
Contul este facut pe numele mamei mele de aproximativ 7 ani,  eu fiul ei a fost care i-a șoptit in timpul convorbirii telefonice, am pus- o pe ea sa va transmita informațiile personale , numele , cnp-ul , nu am stiut ca o întrebați ce jocuri am jucat. Dar nu stiu daca asta e problema, asta este un motiv sa nu imi dati banii.
Banii pe depuneri ii luati rapid, dar cand trebuie să dați căutați motive, inselaciune online.
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Buna ziua,

Va multumim pentru interesul acordat!

Dvs. ati fost apelata de catre un operator NetBet in vederea efectuarii verificarii telefonice si din pacate nu ati stiut sa confirmati activitatea de pe contul personal. 

De asemenea, in timpul apelului vi s-au soptit informatiile, ceea ce denota ca nu dvs. sunteti singurul utilizator al contului si astfel ati incalcat T&C site-ului NetBet. Problema a fost ca nu ati stiut sa confirmati activitatea prestata, jocurile jucate si ca ati utilizat contul impreuna cu alta persoana.

Cu stima,

Echipa de Suport NetBet
Contul este facut pe numele mamei mele de aproximativ 7 ani,  eu fiul ei a fost care i-a șoptit in timpul convorbirii telefonice, am pus- o pe ea sa va transmita informațiile personale , numele , cnp-ul , nu am stiut ca o întrebați ce jocuri am jucat. Dar nu stiu daca asta e problema, asta este un motiv sa nu imi dati banii.
Banii pe depuneri ii luati rapid, dar cand trebuie să dați căutați motive, inselaciune online.


Copy the token