Blocare cont Netbet
Buna ziua, Eu mi-am facut de vreo 2 saptamani la Netbet,strict pentru cazinou,foarte variat in opinia facut depuneri de peste RON si retrageri la fel,peste RON. Saptamana trecuta am castigat din nou la slotul Monopoly megaways peste RON,retragerea a fost procesata insa mereu tot luat legatura cu Netbet prin chat,mail,whatsup si mereu mi se spunea ca trebuie sa astept 48 de ore,apoi ca se fac verificari, cele din urma,am intrat duminica am primit mesaj pentru anularea retragerii,am anulat-o apoi am mai jucat cateva maini la Fu Fortunes Megaways,dupa aceasta am facut 3 retrageri de peste RON,in cuantum total de discutiile avute cu personalul Netbet pe whatsup aceeasi poveste "se fac verificari",am spus in regula,daca mai este nevoie de alte documente sau pot ajuta la verificari va rog sa ma contactati. Nu m-a contactat absolut nimeni,la numarul de telefon de pe site nu raspunde nimeni,nu mi s-a solicitat nici un document suplimentar desi trimisesem si copie CI,card,factura utilitati,etc,pe whatsup nu raspunde nimeni,la email nu a raspuns nimeni insa m-am trezit cu contul blocat si desigur fara bani in facut intre timp si o reclamatie la ONJN si in perioada urmatoare voi mai face la ANPC si restul institutiilor abilitate pentru ca este un abuz si o inselatorie aceasta pariez de foarte multi ani la multe case de pariuri acreditate si niciodata nu am avut contul blocat sau retrageri scris si dvs aici pentru ca si alti utilizatori sa poata analiza inainte de a face depuneri pe Netbet.
Vă mulţumim în primul rând pentru mesaj.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi pentru durata extinsă de verificare a Departamentului nostru abilitat în Frauda. Fondurile dumneavoastră nu au dispărut din cont, aşteptam doar finalizarea procedurilor de verificare înainte ca retragerile să vă fie aprobate.
Dacă mai aveţi şi alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet