Cont blocat.
Buna ziua, vin cu o problema legată de site ul netbet. In urma cu câteva zile, mai exact pe data de 16 iunie pe la ora 10, eram in mijlocul unui Bonus la jocul Lucky Lady’s Charm și am fost deconectată dintr o data. Am încercat sa ma loghez din nou însă scria ca contul meu a fost blocat. Am încercat de nenumărate ori sa iau legătura cu cei de la netbet cu ajutorul asistentei si de fiecare data mi s a spus ca trebuie sa aștept apel din partea celor de la netbet. Au trecut 2 săptămâni si ieri, in data de 29 iunie am primit mail si mi s au cerut diverse documente. Am făcut tot ce mi s a cerut, am primit înapoi mail cum ca ar fi confirmate documentele si contul tot n a fost deblocat. In cele din urma am discutat din nou cu asistenta si mi s a spus ca trebuie sa aștept un apel de la ei. Menționez si faptul ca aveam suma de 2800 de lei in momentul blocării contului. Am solicitat de altfel urgentarea apelării. As dori măcar sa știu dacă după tot chinul si timpul așteptat contul meu va fi deblocat.
Pentru reactivarea acestuia este necesar sa purtam o discutie cu dvs. prin telefon.
In acest sens, un agent NetBet v-a sunat saptamana trecuta pe numarul de telefon completat de dvs. la inregistrarea contului, insa din pacate nu ati raspuns.
Ati fost sunata de asemenea astazi, insa din pacate nu am reusit sa discutam cu dvs., a raspuns o alta persoana (un domn) la numarul de telefon confirmat de dvs. ca apartinandu-va.
Contul va ramane inchis pana ce tot procesul de verificare a fost finalizat (mai este necesara discutia telefonica).
Va multumim pentru intelegere si colaborare!
Echipa de Suport NetBet