Sponsorizat
Folosim cookie-uri pentru imbunatatirea experientei. Continuarea navigarii implica accceptul dvs
cookie-uri
.
Acesta a luat banii de pe tejghea si telefonul pentru a scana codulde bare al biletului.
Telefonul a intrat in stand by si mi l-a dat inapoi. Eu l-am redeschis si i l-am inmanat iar, in timpul asta angajata a efectuaut o plata la pacanele catre un alt individ.
Angata mi-a cerut din nou banii pe bilet, nu a recunoscut ca i-a luat.
Ne-am luat la cearta si intr-un final dupa mai multe blesteme din partea acesteia mi-a pus biletul fara sa-l platesc din nou. Este o angajata foarte nepriceputa si detestata de majoritatea clientilor datorita lipsei de profesinalism, miscarii lente in pusul biletelor, gresitul biletelor si inclinatiei catre cearta cu lumea.
Doresc sa vada coducerea aceasta reclamatie si sa verifice pe camerele de supraveghere cum ca angajata a luat banii de pe tejghea.
De asmenea tot aceasta angajata a furat de la un cetaten de varsta a-3a suma de 10 lei de la un aparat de tip slot. Aparatul respectiv are un defect la incasatorul de bancnote, adica trage bancnota si nu baga credit in aparat, bancnota NU intra in incasator in momentul respectiv si se duce pe langa.
In aceste cazuri celelalte angajate descuie aparatul si inapoiaza bancnota jucatorului. Angajata in cauza NU a facu acest lucru furand din aparat cei 10 lei ai batranului.