
radutacorneliu
Urmaritori0
Abonari0
Comentarii2
Îţi mulţumim că ai contactat serviciul clienţi MaxBet.ro!
salut
va deranjez din nou
După cum am menționat în discuțiile anterioare, acest cont nu poate fi redeschis.
Adrian avatar
Decizia este definitivă.
ma gandeam ca pot primii banii !!
nu mai am nevoie de cont
Nu se poate face nimic în acest sens.
Adrian avatar
Toate detaliile sunt în T&C , Articolul 78 Înşelăciunea, frauda, conspiraţia şi activitatea infracţională.
cred ca faceti o confuzie ....dupa parerea mea voi sunteti cei care ati inclacat acest articol
eu nu am fraudat inselat..nici activitate infractionala ...
dara e cineva care a inselat cu siguranta acela nu sunt eu
Adrian avatar
Este o decizie definitivă, ce nu va fi modificată.
de ce spuneti ca am fraudat ...
?
Din păcate nu te pot asista în acest sens sau cu orice alte situații deoarece contul tău nu este activ iar tu nu ai posibilitatea de a crea un altul pe această platformă.
Adrian avatar
Voi fi nevoit să închid aici această conversație.
da lasa ma sa discut cu tine
Adrian avatar
Mulţumim că ai apelat Serviciul Clienți Maxbet.ro.
O zi bună!
unul din motivele pentru care esti pus este sa dai informatii legate de conturi ..situatii probleme
bine ar fii daca ONJN v ar retrage licenta .. ca voi sunteti cei care faceyi abuz si fraudati ..inslati lumea
10 septembrie 2018
Sponsorizat
Folosim cookie-uri pentru imbunatatirea experientei. Continuarea navigarii implica accceptul dvs
cookie-uri
.
....nu mai stiu motivul pt care acel cont era blocat...ulterior am deschis acest nou cont ...cel in cauza.....dar eu nu inteleg de ce ...l au validat pe al doilea ..ei cand au analizat documentele care le am trimis ,ei nu au vazut ca ceva nu e inregula..de ce m au lasat sa fac depozite dealungul timpului la ei...numai atunci cand am castigat si au dat seaama.....reclamatia la onjn e facuta din data de 21 08 2018