Revin cu o reclamatie legata de aceasta casa de pariuri. In luna Iulie am jucat la aceasta casa de pariuri,ruland foarte multi bani,prin urmare am acumulat foarte multe din punctele acelea vip care sunt oferite pe site catre orice parior in functie de miza pe care joaca.Totul ok,dupa care imi este blocat contul,deoarece eu locuiesc acum in Germania,cu sugestia de a ma inregistra pe netbet.de,ok,zis si facut,dupa mailul in care sunt anuntat ca imi este inchis contul,in secunda 2 am si intrebat ce se intampla cu punctele mele vip,deoarece cumparasem vreo 300 de bilete la acea tombola pe care o au ei lunar,mi s-a raspuns la mail si mi s-a spus ca in cazut castigului la tombola,mi se vor livra banii in contul prin care am depus.Ok,am zis e bine...acum cand ua aparut pe site rezultatele tombolei,bineinteles ca nu castigasem,si am zis hai macar sa ma uit pe unde eram,si cand introduc adresa de mail,observ ca nici macar nu a fost introdusa in extragere.Intru pe site,vorbesc pe live cu un domn de la support si mi se spune ca defapt daca imi e inchis/blocat contul,nu particip la tombola.L-am intrebat si pe dansul si intreb si aici,eu in situatia asta ce fac? Ma simt nedreptatit rau de tot,afica inteleg,daca mi se spunea sa nu mai pariez,nu mai pariam,si ramaneam doar pe netbet.de,dar mi se blocheaza contul si mai sunt si mintit...eu vreau da ii dau in judecata pentru treaba asta,deoarece nu mi se pare deloc normal,as vrea sa stiu si daca e buna solutia asta sau exista alta solutie?