Imi apare in istoric doar castigurile dar nu si balanta la momentul respectiv. Se poate inchide , nu mai am ce cauta pe siteu lor , NetBet ofera mult mai multe jocuri si sunt singur ca sunt si mai seriosi.
Apreciez , vreau sa mentionez ca am primit 25 de lei inapoi pentru ca am avut poza , dar aia 100 de lei cand mi s-a intamplat sa primesc eroarea nu mai conteaza? Nu e prima data cand patesc asa ceva , la sloturi primeam "Fara Conexiune" de multe ori , dar ziceam ca pentru 1 leu nu are rost sa ma certc cu ei. Daca nu se ajunge la un raspuns favorabil din partea lor am de gand sa fac o plangere si la ONJN.
24 mai 2017
Reclamatii
In afara competentei
Buna , revin din nou cu o problema cu aceasta agentie online. Am facut un video pentru a explica exact ce s-a intamplat. O problema asemanatoare cu asta , tot asa , eroare si bani ne primiti : intelbet.ro/complaint/116/ Video: Sper sa se rezolve ceva , daca nu , am sa le depun o plangere penala . La cealalta reclamatie pe care le-am facut-o am depus o plangere la ONJN si astept un raspuns. Mersi
In timp ce ma jucam black jack offline , pe siteul celor de la superb , pe miza de 50 de lei , am intampinat o eroare prin care am pierdut 50 de lei , am zis ca dau refresh la pagina si totul o sa revina de unde a ramas , nici o sansa , am pierdut cei 50 de lei. Imi mai incerc norocul cu 50 de lei , aceasi problema , inca 50 de lei pierduti , contactez support chat si imi zic frumo ca daca nu am poza nu au ce face , nu se poate verifica (ca si cum nu au arhiva / log unde sa vada exact ce s-a intamplat) . Ok , hai ca mai incerc sa joc poate imi da eroarea iar si le fac poza sa-mi inapoieze banii , de data asta pe miza de 25 de lei .
In cele din urma apare eroarea si ce sa vezi , dupa ce le trimit poza imi zic ca o sa fiu contactat eu de ei cand s-a ajung la un raspuns din partea lor. A trebuit sa-mi pierd toti banii din cont sa le demonstrez lor ca totusi am avut o problema dar nasol , ca banii nu-i primesc inapoi .
Jalnici , prefera sa piarda un jucator fidel de cat sa-mi inapoieze banii. Plus nu mai zic de felul in care vorbesc cei din chat support , la misto , sa te inchida cu orice , le zic frumo ce s-a intamplat si ma iau cu "Daca aveti dovada va rugam sa o trimiteti pentru a putea verifica."
Neintemeiate
In timp ce ma jucam black jack offline , pe siteul celor de la superb , pe miza de 50 de lei , am intampinat o eroare prin care am pierdut 50 de lei , am zis ca dau refresh la pagina si totul o sa revina de unde a ramas , nici o sansa , am pierdut cei 50 de lei. Imi mai incerc norocul cu 50 de lei , aceasi problema , inca 50 de lei pierduti , contactez support chat si imi zic frumo ca daca nu am poza nu au ce face , nu se poate verifica (ca si cum nu au arhiva / log unde sa vada exact ce s-a intamplat) . Ok , hai ca mai incerc sa joc poate imi da eroarea iar si le fac poza sa-mi inapoieze banii , de data asta pe miza de 25 de lei . In cele din urma apare eroarea si ce sa vezi , dupa ce le trimit poza imi zic ca o sa fiu contactat eu de ei cand s-a ajung la un raspuns din partea lor. A trebuit sa-mi pierd toti banii din cont sa le demonstrez lor ca totusi am avut o problema dar nasol , ca banii nu-i primesc inapoi . Jalnici , prefera sa piarda un jucator fidel de cat sa-mi inapoieze banii.