Despre mine
Salut! Noi suntem Echipa de Suport NetBet România şi vom încerca să te ajutăm în problemele tale întâmpinate pe site-ul nostru. Ne mai poţi contacta şi pe LIVE CHAT pe site ( https://help.netbet.ro/ro/sport/contact_us ), prin email la contact@netbet.com sau telefonic la +40 316 300 249 / +40 316 304 852
Contact
-
Websitehttps://www.netbet.ro/
-
Twitternetbetromania
-
FacebookNetbetSportRO/
Va multumim pentru mesaj. Retragerile dumneavoastra au fost aprobate ieri 9 AUG 2023.
Cu stima,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulțumim pentru mesajul trimis și ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat.
Între timp, situația contului a fost rezolvată și fundurile retrase cu succes.
Dacă mai aveți nelămuriri sau întrebări, va rugăm să ne contactați.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulțumim pentru mesajul trimis.
În urma verificărilor efectuate de către reprezentanții departamentului abilitat, aceștia au confirmat că accesul la contul dvs. a fost restricționat în mod corespunzător din cauza încălcării T&C site-ului.
Mai exact, dumneavoastră ați confirmat în discuția avută pe WhatsApp cu un operator NetBet că jucați împreună cu mama dvs. pe acest cont, condiție strict interzisă pe site-ul NetBet:
4.4 O persoană nu poate solicita deschiderea unui cont sau deținerea unui cont, în cazul în care această persoană nu va fi titulară Contului sau în cazul în care această acționează în numele unui terț.
4.5 Un Jucător poate avea doar un singur Cont NetBet, iar NetBet își rezervă dreptul de a închide toate conturile multiple care sunt deschise sub același nume sau asociate aceleiași persoane. În cazul în care o persoană a deschis conturi multiple, NetBet va avea dreptul de a lua orice acțiune permisă conform acestor Termeni și Condiții, inclusiv să crediteze, primul cont deschis de jucător pe NetBet, cu soldurile altor conturi, care ar fi fost închise. În cazul în care NetBet are motive întemeiate de a crede că Jucătorul a comis sau a încercat să comită orice fraudă, NetBet își rezervă dreptul de a anula orice tranzacție, fără a aduce prejudiciu oricărei alte acțiuni.
4.6 Cererea unei persoane de a deschide un Cont poate fi refuzată și un Cont poate fi închis, la discreția exclusivă NetBet. În temeiul acestor Termeni și Condiții, inclusiv a acelor termeni care permit companiei NetBet să suspende plata câștigurilor, toate obligațiile contractuale, fie ale unui Jucător, fie ale NetBet, efectuate înainte de închiderea contului, vor fi onorate.
Prin urmare, retragerea dvs. a fost anulată corespunzător, iar suma depusă vi se va vira înapoi pe cardul utilizat la depunere în termen de 24-48h.
În cazul în care mai aveți întrebări, rămânem la dispoziția dvs.
Cu respect,
Echipa NetBet
Vă informăm că verificarea telefonică reprezintă o procedură standard în procesul de validare completă a unui cont.
Astfel, cererea dvs. de retragere a rămas în așteptare până ce am întrunit și acest criteriu al procesului de verificare (apelul telefonic).
Menționăm că în cursul zilei de ieri a răspuns un domn la numărul de telefon confirmat de dvs. ca aparținându-vă, aspect ce poate ridica suspiciunea că - în fapt - contul ar putea fi folosit de o altă persoană decât titularul de drept.
Însă întrucât colegii mei au reușit să discute astăzi cu dvs. urmează să primiți în cel mai scurt timp - pe adresa de email salvată în contul jucător - o confirmare cu privire la cererea dvs. de retragere.
Vă mulțumim pentru colaborare!
Cu prietenie,
Echipa NetBet
Vă mulțumim pentru mesajul trimis.
Dorim să vă informăm că situația dvs. a fost analizată de către reprezentanții NetBet, iar aceștia au confirmat că v-au creditat rundele gratuite ca şi compensaţie la un joc Netent ales de dvs. deoarece furnizorul de jocuri a întâmpinat dificultăţi tehnice în ceea ce privește promoția inițială.
Totodată, au fost analizate discuțiile dintre dvs. şi agenții NetBet iar acestea s-au desfășurat în parametri optimi, agenții explicând că situația se afla în atenția furnizorului de jocuri.
Dacă mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulțummin pentru mesajul trimis.
Dorim să vă comunicăm că sesizarea dvs. a fost verificată de către departamentul abilitat, iar aceștia au confirmat că pentru a putea da curs retragerilor dvs., este necesar să purtați o conversație telefonică cu unul din operatorii noştri.
Totodată, aceștia au menționat că ați fost contactat telefonic de mai multe ori în zile diferite.
Mai exact, ați fost sunat o dată în 01.09.2022, de 3 ori în dată de 05.09.2022 și o dată în cursul zilei de astăzi, 06.09.2022; rezultatul fiind aceleași de "Ocupat" în toate zilele, mai puţin în data de 01.09.2022 când apelul a fost iniţiat dar nu aţi răspuns.
Prin urmare, avem rugămintea de a confirma pe adresa contact@netbet.com numărul dvs. de telefon valid și un interval orar în care aceştia vă pot contacta.
În cazul în care mai aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulţumim în primul rând pentru mesaj.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi pentru durata extinsă de verificare a Departamentului nostru abilitat în Frauda. Fondurile dumneavoastră nu au dispărut din cont, aşteptam doar finalizarea procedurilor de verificare înainte ca retragerile să vă fie aprobate.
Dacă mai aveţi şi alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulțumim pentru mesajul trimis.
Dorim să vă informăm că sesizarea dvs. a fost analizată de către departamentul competent.
Așadar, contul dvs. NetBet a fost blocat corespunzător întrucât în urma apelului telefonic dvs. nu ați știut răspunde întrebărilor puse de operator și ați confirmat că nepotul dvs. a creat și a utilizat contul până în prezent, inclusiv adresa de e-mail asociată contului este pe numele dânsului.
Conform Termenilor și Condițiilor site-ului:
4.4 O persoană nu poate solicită deschiderea unui cont sau deținerea unui cont, în cazul în care această persoană nu va fi titulară Contului sau în cazul în care această acționează în numele unui terț.
4.5 Un Jucător poate avea doar un singur Cont NetBet, iar NetBet își rezervă dreptul de a închide toate conturile multiple care sunt deschise sub același nume sau asociate aceleiași persoane. În cazul în care o persoană a deschis conturi multiple, NetBet va avea dreptul de a lua orice acțiune permisă conform acestor Termeni și Condiții, inclusiv să crediteze, primul cont deschis de jucător pe NetBet, cu soldurile altor conturi, care ar fi fost închise. În cazul în care NetBet are motive întemeiate de a crede că Jucătorul a comis sau a încercat să comită orice fraudă, NetBet își rezervă dreptul de a anula orice tranzacție, fără a aduce prejudiciu oricărei alte acțiuni.
Prin urmare, retragerea dvs. a fost anulată, iar suma depusă a fost virată înapoi pe cardul de pe care ați depus.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Pentru reactivarea acestuia este necesar sa purtam o discutie cu dvs. prin telefon.
In acest sens, un agent NetBet v-a sunat saptamana trecuta pe numarul de telefon completat de dvs. la inregistrarea contului, insa din pacate nu ati raspuns.
Ati fost sunata de asemenea astazi, insa din pacate nu am reusit sa discutam cu dvs., a raspuns o alta persoana (un domn) la numarul de telefon confirmat de dvs. ca apartinandu-va.
Contul va ramane inchis pana ce tot procesul de verificare a fost finalizat (mai este necesara discutia telefonica).
Va multumim pentru intelegere si colaborare!
Echipa de Suport NetBet
Vă mulţumim în primul rând pentru mesaj.
Situaţia a fost rezolvată între timp.
Dacă mai aveţi şi alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulţumim în primul rând pentru mesaj.
Momentan situaţia contului dvs. NetBet se afla în atenţia departamentului abilitat, pentru verificări.
Contul a fost închis întrucât aţi comunicat Echipei de Suport Clienţi faptul că folosiţi contul la comun cu prietena dvs., aspect interzis prin T&C NetBet.
Vom reveni cu noi informaţii de îndată ce verificările necesare au fost finalizate.
Dacă mai aveţi şi alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulţumim în primul rând pentru mesaj.
Credem că între timp situaţia a fost rezolvată. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de aceste întârzieri.
Dacă mai aveţi şi alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulţumim în primul rând pentru mesaj.
Departamentul abilitat a încercat să vă contacteze telefonic în cursul zilei de ieri pentru confirmarea datelor personale şi vor continua să o facă pentru a încheia cu succes această procedură. Până la finalizarea cu succes a verificării, contul dvs. de jucător va rămâne închis.
Dacă mai aveţi şi alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulţumim în primul rând pentru mesaj.
Pentru depunerea din data de 05.06.21 aţi primit un bonus de 50%, aferent codului SAMBATA50 (valoare bonus: 75 RON).
Aţi epuizat balanta cash în 07.06.21, începând din acest punct să jucaţi cu bani bonus.
Din momentul activării bonusului, aţi cumulat câştiguri bonus în valoare de 2.606 RON.
Pentru a transforma în bani cash aceste câştiguri bonus, aveaţi de rulat de 40x suma bonus primită iniţial (cei 75 RON) şi anume 3000RON, conform T&C promoţiei: "Bonusul poate fi utilizat în termen de 3 zile de la data recepționării.
Se aplică playthrough 40 (x40) la toate jocurile EGT disponibile pe site (desktop și mobil)."
Bonusul nu a fost rulat de 40x în termenul de 3 zile menţionat în T&C promoţiei, astfel că a expirat în 08.06.21 la ora 08:26 şi balanţa bonus a fost anulată.
De asemenea, aţi fost informat corespunzător despre întreaga situație, pe Whatsapp (ieri, 09.06.21)
Dacă mai aveţi şi alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Vă mulţumim că aţi contactat Echipa noastră de Suport şi ne cerem scuze de răspunsul întârziat dar suntem siguri că aţi primit şi un răspuns elocvent de la Echipa noastră pe Chat sau Email.
Din păcate, dumneavoastră aţi încercat să retrageţi bani bonus - care erau încă în rulaj şi astfel aţi anulat întreaga balanţa bonus. Doar fondurile cu bani reali se pot retrage.
Pe site-ul nostru sunt menţionate următoarele la secţiunea Asistentă, Bonusuri, Cazino:
"4. Se pot retrage bonusurile?
Nu. Bonusurile se acordă pentru a fi jucate și un jucător nu poate retrage suma corespunzătoare bonusurilor primite. Cu toate acestea, după ce cerințele de pariere impuse unui bonus au fost îndeplinite, orice jucător are dreptul să retragă câștigurile generate de acest bonus. [...] Dacă înregistrezi o cerere de retragere în timp ce un bonus este activ și nu ai epuizat încă playthrough-ul, valoarea inițială a bonusului și câștigurile obținute de la momentul activării bonusului vor fi deduse din contul tău de jucător."
Dacă mai aveţi şi alte întrebări vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Retragerea dumneavoastra a fost validata azi, 14.01.2021 - acest lucru fiind confirmat si prin email de catre Departamentul Financiar. Transferul poate dura intre 2-4 zile lucratoare.
Va multumim pentru intelegere.
Cu prietenie,
Echipa NetBet
Va rugam sa contactati colegii nostri care se ocupa de Austria, la email-ul: informationen@netbet.com
Va multumim pentru intelegere.
Cu prietenie,
Echipa NetBet