Reclamatii
Rezolvat

11900 RETARSI LA NETBET SI DISPARUTI

29 decembrie 2020, 20:18
4

AM FACUT O RETRAGERE DE APROX 11900 IN DATA DE . NU AM PRIMIT MAIL DE CONFIRMARE , NU APARE LA RETRAGERI IN ASTEPTARE NIMIC AM TRIMIS NENUMARATE MAILURI SI SI AM PRIMIT DOAR MAILURI AUTOMATE CA DUREAZA 48 SA ANALIZEZE. . iNTR UN SINGUR MAIL MI S A SPUS CA A FOST O PROBLEMA CU IMPACT MAI MARE LA EI SI CA VA DURA 14 ZILE. AU TRECUT SI CELE 14 ZILE SI NIMIC. AM SCRIS ASTAZI UN MAIL IN CARE I AM CITAT PE EI CAND MI AU SPUS "'CONFORM ART 16.5 DIN T&C TREBUIE SA SOLUTIONEZE SITUATIA IN 14 ZILE. '' NU AM MAI PRIMIT NICI UN RASPUNS........

Suma: 11900 RON
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Buna ziua,

Verificarile asupra sesizarii dvs. cu privire la retragerea in valoare de 11930.61 RON au fost finalizate.
Fondurile au fost alocate in balanta contului dvs. NetBet in cursul serii trecute (05.01.2021).

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru intelegere si rabdare.

Cu prietenie,
Echipa NetBet
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Bună seara,

Vă mulțumim pentru că ne-ați contactat.

Vă rugăm să ne lăsați mesaj privat cu username-ul dumneavoastră sau adresa de email.

Cu stimă,

Echipa de Suport NetBet
Buna seara, nume de utilizator este SCADAN. Am trimis nenumarate mailuri la multe mi s a raspusns automat. acesta este mesajul original:
Buna ziua , astăzi in jur de ora 12:30-13:00 am făcut o retragere de aprox 11900 lei. NU am primit nici mail de confirmare a retragerii , nici nu imi apare retragere in așteptare si nici la procesate . Am vorbit cu un agent de la voi (damian și el mi-a spus sa dau un mail. El în sistem mi-a spus ca vede ultima retragere in 12.12 . Va trimit atașat prtscr cu tranzacțiile procesate . Astăzi la începutul zile aveam o balanta de aprox 5100 lei am jucat diferite jocuri(opal fruits dog house megaways, rise of Merlin , legacy of dead , Wild rails. după diferite sume castigate si pierdute am jucat Opal fruits pe miza de 30 lei si mai aveam aprox 4100 de lei in cont si am prins un bonus si a platit aprox 7800 lei. Si după am făcut retragerea de care vorbesc.Menționez ca am vazut situatia in momentul retragerii si banii bonus erau undeva la 0.5 lei si am retras diferenta. VA rog sa analizati si sa remediati problema. Că e a nu stiu cata oara cand "aveți probleme tehnice". Si întotdeauna in defavoarea jucatoriilor. Sper sa analizati problema si sa o rezolvati. Atașat prtscr:
0?ui=2&ik=5c7031414b&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r5309199562288045135&th=1766b646c38e7430&view=fimg&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ9XQFCiWrLAmoqa157YmWK9zz8-uxskShGraqlnRn75nGlzIVvxHqQLUgxTJareoQ_2VNhsG7TPHoq9QEBoWJ9I0riJ12qwxzIvnBupTQ7_RHcdkyiXe6-gKQY&disp=emb&realattid=1766b5cdbdecb971f161
NetBet_logo.png
Bună ziua,

Vă mulțumesc pentru mesajul trimis.

Vă rog să rețineți că termenul de 48 de ore precizat de către colegii mei este unul STANDARD.

Conform pasajului din T&C veți observa că în situațiile speciale acest termen se va extinde la 14 zile.

16.5 NetBet se angajează să răspundă reclamanților, cu rezultatele investigației, în termen de 14 zile de la data depunerii plângerii și va depune toate eforturile pentru a oferi o rezoluție cât mai promptă a problemelor înmânate.

În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi.

Cu respect,
GeorgeVă invităm să ne lăsați feedbackul dvs. apăsând aici.
Relații Clienţi
NetBet
E-mail: contact@netbet.com
Număr de telefon: +40 312 296 251
NetBet

acesta este singurul mesaj in care mi s a spus ca a fost o problema mai mare si ca va dura 14 zile conform T&C. au trecut si cele 14 zile. Din cate stiu eu aceste T&C reprezintacontractule dintre voi simine. Ati incalcat si acest contract.Am continuat sa joc la voi pe platforma si am fost de buna credinta astepatand sa fiti la fel. Din pacate nu prea va pasa de clientii vostrii. MA voi adresa si Onjn ului in cele din urma. Nu am vrut dar ma fortati.....
Copy the token