Reclamatii
Rezolvat

Bani dispăruti din cont

18 decembrie 2020, 11:13
8

Buna ziua . În data de ,in jurul prânzului am retras suma de 403 lei insa site-ul se blocase si nu am primit acel mail de confirmare a retragerii. Cateva ore mai târziu realizez cu stupoare ca banii dispăruse de tot, retragerea nu apărea în istoric pe site. contactez un agent ,ii explic problema și imi spune ca se rezolva . În fiecare zi de atunci le scriu și imi răspund ca se va rezolva problema. Astazi insa când scris din nou am fost deconectata de către agent . Sa înțeleg ca banii au dispărut ca prin minune ?

Suma: 403 RON
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Buna ziua,

Verificarile asupra sesizarii dvs. cu privire la retragere au fost finalizate.
Cei 403 RON au fost alocati in balanta contului dvs. NetBet in cursul serii trecute (05.01.2021).
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru intelegere si rabdare.

Cu prietenie,

Echipa NetBet
Eu am 3030 Ron si e aceiași problemă
Si ati vorbit cu ei ? Mie ,fiecare operator imi spune altceva. Fiecare are varianta lui....si sunt convinsa ca nu au înaintat sesizarea mea către nu știu ce departament care se ocupa cu asta ....daca într-adevăr înaintau sesizarea, acuma problema era rezolvata ,a trecut totuși o săptămână.
Relația pe care o avem cu cei de la NetBet în ceea ce privește rezolvarea sesizărilor este foarte bună. Sigur vei primi un răspuns la reclamația pe care ai făcut-o, te rugăm să ai răbdare.
Aproape în fiecare zi am vorbit cu ei dar au zis același răspuns ne pare rău e o problema generală am urgentat cazul dumneavoastră dar nu avem nici un răspuns de la departamentul abilitat .Va rog așteptați răspuns pe email .La alte case de pariuri orice problema se rezolva în maxim 72 de ore și în alt mod aici e banalul răspuns se analizează parcă am furat ceva de la ei . Probabil e ceva grav dar depunerile merg și nu anunță să știe măcar jucători că sunt probleme
Si de cat timp așteptați?
Aștept de 8 zile si răspunsul este clar avem o eroare generala cazul dumneavoastră este trimis la departamentul abilitat așteptați răspunsu pe email .Acum o sa fie multe zile nelucrătoare probabil prin 2021 daca o sa primim retragerile trebuie sa fim fericiți si mulțumiți.
Buna ziua. Vom trimite sesizarea ta catre casa de pariuri!
Copy the token