Reclamatii
Rezolvat

Retragere intarziata

26 iunie 2020, 20:21
2

Am facut o retragere in luna Martie catre singurul card disponibil in aplicatia de mobil, era un card de credit de pe care se facuse si depunere. Cardul avea numele sotului, deoarece e un card suplimentar la cardul de credit principal cu numele meu. Am trimis documentatia necesara si s-a initiat retragere,. Problema a fost la IBAN, deoarece la cardurile de credit acel IBAN e unul colector. Astfel banii nu au ajuns la banca. Am cerut anularea retrageri, pentru a initia o noua retragere pe un card direct cu numele meu. Din pacate, mi s-a cerut re-validarea contului de utilizator. Am trimis documentatia, dar mi se cere pentru validare si cardul de credit pe care nu doresc sa il mai folosesc pentru retragere. Desi am vorbit de mai multe ori la Call Center si am trimis mai multe variante de extras de cont, re-validarea nu s-a finalizat. Ultima conversatie la Call Center a fost in 26 Mai 2020, intre timp incercand sa obtin pe e-mail un document de la banca pentru acel IBAN al cardului de credit, fara succes. Am trimis azi (26 Iunie) ultimul extras ridicat de la banca tot azi pentru acel card, respectiv IBAN. As dori sa se poata solutiona aceasta blocare, intrucat vrea sa refac retragerea pe alt card. Din punctul meu de vedere, nu mai e necesara dovedirea acelui IBAN care nu va fi folosit. Multumesc anticipat pentru ajutor. O zi usoara in continuare.

Suma: 1500 RON
Buna ziua. Atunci cand exista carduri pe nume diferite pentru acelasi cont, apar suspiciunile din partea casei de pariuri.Speta pe care ai expus-o pare insa una mai speciala. In urma documentatiei trimis, sper sa ti se rezoilve problema. Am trimis si noi sesizarea catre Betano.
Buna ziua. Din pacate nici documentul trimis vineri nu a fost bun,deși e luat de la banca. Motivul: nu are ștampilă. Eu am întrebat in si luna Mai de o ștampilă pusa pe extras si mi s-a spus că nu se mai folosesc. Acum ori Betano nu cunoaște legislația, ori se agață de o informație veche pentru a nu returna acei bani. Următorul pas este sa fac reclamație la ANPC pentru aceste incidente, întrucât celelalte opțiuni au fost epuizate.
Copy the token