Am efectuat unele deputeri in perioada 2-4 mai, iar aceste tranzactii mi-au fost multiplicate. La telefon nu raspund, pe Whapp nu... am trimis mail. In cat timp se poate remedia? Suma totala ce trebuie restituita: 14999 RON.
Vă mulţumim că aţi contactat Echipa noastră de Suport.
Tranzactiile duplicat au aparut in urma unor probleme tehnice din partea VISA. Acestia au confirmat ca vor remedia problema. In cazul in care nu ati primit inca fondurile, e necesar sa contactati banca emitenta sau sa sunati direct la numarul afisat pe spatele cardului.
Dacă mai aveţi şi alte întrebări vă rugăm să ne contactaţi.
Problema pleacă de la relația dintre banca și platforma de plăti a caselor de pariuri. Din câte am înțeles casele de pariuri nu fac raportări Instanțe cu privire la depunere, ele se fac a doua zi. Timp in care banca ar trebui sa rezerve banii in contul tău și sa dea drumul la bani când solicita in exemplul nostru netbet. Dacă banca in momentul in care ai făcut depunerea a dat drumul la bani către ei, in momentul in care net net solicita banii depuși de tine mai plătește odată. Undeva este un sistem care ar trebui sa te protejeze de astfel de cazuri, dar mai da și asta greș. Asta cel puțin a foat in cazul meu. In 24 de ore de când am constatat acest eveniment am primit banii înapoi, adică s-a făcut o reglare pe cont urmând ca banca sa își rezolve mai departe problemele. Ia legătura cu banca și totul se va rezolva
Partea frumoasa la mine este ca eu aveam sold 0 in cont când banca a decis sau cei de la netbet (nu știu exact care e problema) au dublat plățile. Momentan am un sold negativ pe cont de -30.000. Am luat legătura cu cei de la netbet pe suport și am doar depunerile făcute de mine. La ei nu se văd și cele dublate. Am luat legătura și cu banca. Se analizează plățile ( dar durează undeva la 30 de zile). Ce mi se pare mie incredibil este, cum pot plăti cu niște bani pe care nu ii am.
Încerc sa iau legătura cu cei de la netbet telefonic dar numerele de pe site de la suport suna in permanenta ocupat. Știți alt mod de a lua legătura cu ei ?
Buna ziua. Trebuie vazut ce iti raspund cei de la NetBet, dar e si banca implicata aici. Ne-am hazarda sa iti dam un raspuns ferm aici, solutia problemei e la ei.
Vă mulţumim că aţi contactat Echipa noastră de Suport.
Tranzactiile duplicat au aparut in urma unor probleme tehnice din partea VISA. Acestia au confirmat ca vor remedia problema. In cazul in care nu ati primit inca fondurile, e necesar sa contactati banca emitenta sau sa sunati direct la numarul afisat pe spatele cardului.
Dacă mai aveţi şi alte întrebări vă rugăm să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet