cea ce au raspuns reprezentanti net bet nu se numeste un raspuns deoare ce eu nu am cerut anchiderea contului.si cat cea ce priveste comportamentul cum au zis ca leam vorbit urat.leam raspuns amenintarilor lor.la ei este normal sasi ameninte clienti daca nu sunt multumiti de un bonus anulat le anuleaza toate bonusurile sa nu mai poata beneficia de nici o promotie pe sait.daca leam cerut o iformatie concreta ei spun ca nu au chef de glume si mai multe
Am luat legatura cu reprezentantii Netbet si aveti deja un raspuns oficial din partea acestora. In cazul in care nu sunteti multumit de acest raspuns, va puteti adresa ONJN.
angajati saitului net bet au voie sa foloseasca comportamente abuzive si amenintatoare fata de clinti.pentru ei nu se ia nici o masura si eu care am cerut imformatile concrete referitoare la bonusuri si promoti ami spuneti ca am tolerat un comportament abuziv..este o bataie de joc din partea acestui sait am facut 130 de depuneri.si acuma sa stau cu contul blocat.
cum puteti spune ca eu am cerut anchiderea contului am fost clar antrebat de angajatul dumneavoastra..daca doresc sa mi se anchida contul la cere nu am raspuns..mi sa vorbit foarte urat an ziua respectiva cand am contactat serviciul de relati cu clienti.iar dupa terminarea apelului miti blocat contul.cand acel agend ma antrebat daca doresc anchiderea contului spuneti ca ori ce apel este anregistrat verificat unde ma auziti pe mine spunand sami anchideti contul
Vă mulţumim că aţi contactat Echipa noastră de Suport.
Contul a fost închis la cererea dumneavoastră din 11.01.2020 şi contul va rămâne închis pentru o perioadă de 3 luni din următorul motiv, conform T&C:
15.3 NetBet nu tolerează un comportament abuziv sau violent față de angajații săi. NetBet consideră că, în cazul în care un jucător se comportă astfel, are dreptul de a suspenda și/sau închide Contul Jucătorului și/sau de a lua orice alte măsură consideră adecvată.
Dacă mai aveţi şi alte întrebări vă rog să ne contactaţi.
Vă mulţumim că aţi contactat Echipa noastră de Suport.
Contul a fost închis la cererea dumneavoastră din 11.01.2020 şi contul va rămâne închis pentru o perioadă de 3 luni din următorul motiv, conform T&C:
15.3 NetBet nu tolerează un comportament abuziv sau violent față de angajații săi. NetBet consideră că, în cazul în care un jucător se comportă astfel, are dreptul de a suspenda și/sau închide Contul Jucătorului și/sau de a lua orice alte măsură consideră adecvată.
Dacă mai aveţi şi alte întrebări vă rog să ne contactaţi.
Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet