Intarziere retragere.
Buna ziua! Am si eu o mica mare problema. Am intrat, am depus, am jucat. Am trimis buletinul pentru verificare, dupa 2 zile mi se cere si poza cu acel card de credit, trimit si cu acela dupa care vor si extras de cont, in conditiile in care am intrebat pe chat daca verificarea o pot face doar cu buletinul, initial, iar acestia confirmandu-mi. Le-am spus ca mi-am dat seama de tactica lor marsava de a intarzia retrageream scopul fiind de a pierde castigul. Dupa ce am spus asta, zbam, mai trebuie si un extras de cont pe care sa fie prezent codul SWIFT, asta fiind in weekend, neavand acces la banca. Mai pe scurt, ei nu au vrut sa scot banii si au facut tot posibilul sa ma impiedice. Credeti ca are vreun rost sa fac o reclamatie sau ceva de genul acesta? Cui ar trebui sa ma adresez? E o excrocherie pe fata.
Va multumim in primul rand pentru mesaj. Ne cerem scuze daca dumneavoastra credeti ca NetBet incearca astfel de practici. Tinem sa va precizam ca potrivit Termenilor si Conditiilor, atunci cand un client nu face o depunere nominala, retragerea maxima are aceeasi suma cu depunerea. Astfel, toate procedurile si actele cerute de noi sunt in baza unui temei legal, pentru a minimaliza frauda si spalarea de bani.
Cu stima,
Echipa NetBet