Problema retragere GAME WORLD
Va scriu in speranta ca poate dvs. reusiti sa rezolvati o problema legata de o retragere de pe site-ul gameworld, . In data de am solicitat retragerea castigurilor (o suma consistenta). In data de am primit confirmarea ca sumele au fost transferate urmand ca in 1-3 zile sa primesc banii. Este data de si contul meu nu a simtit atingerea placuta a sumelor revendicate. Mentionez ca in toate aceste zile am corespondat cu ei telefonic si pe email avand confirmari ca trebuie sa primesc banii. Am solicitat extrasul prin care s-a facut plata. Acest act nu l-am primit. Ce pot face sa primesc banii fara a astepta o perioada mai mare decat cea din regulamentele lor? Mentionez ca am fost sunat de ei sa confirm identitatea si jocurile la care am jucat. Totul a fost Ok.
Ne poti spune despre ce suma e vorba? La final vom publica aici legalbet.ro/we-helped/, statusul cu care s-a incheiat sesizarea si avem nevoie de mai multe detalii cu privire la suma pe care speram sa te putem ajuta sao recuperezi.
Ati reușit sa ii contactați? Luni voi face oricum sesizare către toate organele abilitate ANPC, ONJN și Politie. La ultima pentru înșelăciune. Sper ca măcar vouă sa va dea un semn.
de vineri pana astazi am reusit sa vb cu minim 4 persoane care toti dau vina pe procesatorul de plati sau pe dep. financiar. Parerea mea e ca nu au efectuat plata. Din experientele celorlati observ o obisnuita din a face platile dupa 8 -9 zile lucratoare. La mine termenul asta se implineste miercuri.
Observ din reviewurile de pe internet ca au facut din amagirea clientilor un obicei. Sper ca prin aceste demersuri sa ii determin sa renuntate la toate aceste metode neortodoxe de a amana platile.
Deasemenea, voi informa toate asociatiile (ROMSLOT, ROMBET etc.) despre toate aceste proaste obiceiuri comerciale.
Voi trimite scrisori deschise catre toate ziarele si site-uri de specialitate din Romania prin care sper sa atrag un semnal de alarma asupra corectitudinii gameworl.ro astfel incat sa indepartez potentialii clienti de ei. .
in data de 20.03.2018 am primit un email prin care mi se transmitea ca problemele tehnice au fost rezolvate si ca in termen de 48 de ore voi primi toti banii (8500 lei + 1700 lei). Astazi ar fi trebuit sa incasez intreaga suma. Surpriza! Au intrat doar 1700 lei care de altfel e a doua retragere!!! Nu ii mai inteleg!!! M-au disperat!!!!!!
Am reușit sa iau legătura cu secretariatul lor și sa înaintez problema și pe acest canal. Mai nou nu mai răspund la emailuri. Poate e ceva temporar... Ce nu inteleg e de ce aceste firme nu pot fi paroliste? Au un regulament care trebuie respectat de ambele părți. Eu mi-am asumat o pierdere când am băgat banii acolo... Ei o pierdere când au acceptat pariurile! Experienta de joc a fost una foarte. buna, site-ul ok, suport bun pana la un punct! De ce la noi se întâmplă asa ceva? Nu înțeleg....