Probleme retragere.
Buna ziua,Am făcut o retragere ieri dimineață prin skrill si seara primesc email ca procesatorul de plăți a ales sa proceseze retragerea prin transfer bancar cea ce înseamnă pana la 8 contactat relații cu clienții si i-am întrebat de ce nu au ales sa facă retragerea prin cardul pe care îl am înregistrat si validat la ei cum au mai făcut in trecut daca nu a mers prin skrill, de ce au ales metoda cea mai de durata si mi-au raspuns ca așa a decis procesatorul de plăț este normal sa facă așa ceva când eu am doua metode de retragere/depunere validate in cont ca sa nu se mai întâmple lucruri de genul ca nu este prima acum trebuie sa aștept pana la 8 zile lucrătoare sa primesc bani si nu este prima oara când se întâmplă asta si nimeni nu îmi da un răspuns de ce se întâmplă asta pur si simplu așa vrea procesatorul de plăț joc la mai multe cazinouri si primesc bani in maxim 30 minute după retragere la oricare alt cazinou, in schimb la netbet după ce ca aștept cate o zi sa primesc bani mai fac si probleme de genul si trebuie sa aștept pana la 8 zis ca poate sunt probleme cu skrill ca am actualizat eu adresa de email din contul skrill dar nu si la netbet așa ca inițial am înțeles de ce nu am primit bani dupa o zi si nu am zis nimic așa ca aseară am anulat retragerea făcută prin skrill chiar daca am așteptat toata ziua sa primesc bani si am refăcut retragerea prin cardul de la ING (card validat) si azi de dimineață surpriza primesc același email ca procesatorul nu vrea decât prin transfer am înțeles ca nu a vrut prin skrill ca poate nu s-a putut dar nici prin cardul de la ING nu se poate?? Asta este rea voință daca vrea neapărat sa aleagă metoda cea mai de va supărați dar nu așa se tratează clienții mai ales ca nu sunt un jucător nou si m-ați validat si super sa mai vrea jucătorii sa joace la dumneavoastră când trebuie sa aștepte cu zilele sa-si primească bani dar când ii depune ii luați in 1 am interes de fiecare data de cate ori m-ați întârziat si peste termenul standard ca ați avut probleme ba cu procesatorul ba cu banca dar acum chiar se da dovada de rea voință mai ales ca am card validat la dumneavoastră.