Reclamatii
Rezolvat

Cont închis abuziv

29 decembrie 2022, 13:24
2

Buna ziua doresc sa fac o sesizare in legătura cu contul meu de la NetBet ,Luka16 care mi/a fost verificat după ce am depus prima depunere in data de am făcut o retragere in urma câștigului de 7000 de lei după care contul a fost închis,am contactat timp de 1 săptămâna operatorii cât pe email cât și telefonic(nimeni nu Răspunde toti operatorii sunt ocupat),e-mailurile au fost zilnic ,departamentul abilitat trebuie sa facă verificări suplimentare 24/48 de ore bineînțeles nimeni nici un interes de a rezolva situaț a fost creat pe o adresa de email valida care îmi aparține mie personal dar nu conținea numele meu ,la nici un cazinou unde am jucat nu am întâmpinat așa o problema,banii depuși pe cont sint din contul meu bancar ca și in actul de identitate,un număr de telefon valid dar mi-au spus pe Chat ca numele din email nu corespunde cu numele meu,întrebarea mea este eu depun banii din email ?sau din cont bancar care s-a și verificat contului la data de era de cont validat Rog verificarea acestei situații pe care acest cazinou o face repetat fata de jucătorii depun și o petiție la ONJN Multumesc aștept un răspuns la aceasta problema a castigurilor mele și a contului blocat pe acest site.

Suma: 7000 RON
S-a rezolvat ,mulțumesc frumos pentru rezolvare.Mi-am primit și banii cât și contul redeschis.
An nou fericit!
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Bună ziua,

Vă mulțumim pentru mesajul trimis și ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat.

Între timp, situația contului a fost rezolvată și fundurile retrase cu succes.

Dacă mai aveți nelămuriri sau întrebări, va rugăm să ne contactați.

Cu stimă,

Echipa de Suport NetBet
Copy the token