Nicio postare deocamdata
Bloguri
Nicio postare deocamdata
Comentarii
Nu pot retrage banii chiar daca am depus
Salut. Eu am rezolvat problema ieri, dupa 8 zile de tatonari, mail-uri, discutii pe chat si nervi intinsi la maxim. Bineinteles ca raspunsul lor la solicitarile pe care le faceam era invariabil"va va contacta o persoana abilitata, atunci cand va considera de cuviinta". Bataie de joc! Nu te lasa! Insista cu retragerile, chiar daca ei iti returnneaza banii in cont aproape instantaneu, in speranta ca te vei enerva si vei cheltui o parte din suma sau chiar toata suma. Fa si o petitie la ONJN si da-le cu ea peste bot. Asa vor vedea ca esti hoatarat si vor grabi lucrurile. http://onjn.gov.ro/informatii-obligatorii-pentru-verificare-petitie/ Bafta!!!
22 noiembrie 2021
Nu pot retrage un câștig din contul de pe Casa Pariurilor.
Azi se implineste o saptamana de cand tot incerc sa-mi retrag banii din cont. Raspunsul angajatilor CP este acelasi(tip robot) si anume ca voi fi contactat cand vor cosidera domniile lor de cuviinta. Fara un termen clar(zile, luni, ani), fara a primi vreo explicatie(ceva concret) pentru aceste trageri de timp. Este cat se poate de clar ca nu doresc sa-mi elibereze sumele blocate. Poate se va rezolva cu ajutorul ONJN. Vreau sa-mi recuperez sumele blocate, apoi sa inchid contul la aceasta casa de pariuri.
20 noiembrie 2021
Castig si bonus anulat
http://onjn.gov.ro/informatii-obligatorii-pentru-verificare-petitie/
18 noiembrie 2021
Nu pot retrage un câștig din contul de pe Casa Pariurilor.
Salut. Am trimis deja petitia la ONJN, pentru ca nu am incredere in acesti "oameni". Si asta mai ales dupa ce am citit aici si m-am ingrozit cati oameni sunt in situatia mea. Momentan ne jucam de-a soarecele si pisica: eu retrag banii, iar ei ii returneaza in contul de joc. Voi insista in continuare pe toate caile: mail, chat, telefonic...pana va veni apelul izbavitor(sper). Multumesc pentru raspuns.
18 noiembrie 2021
Reclamatii
S-a rezolvat
Rezolvat
Dupa 8 zile stresante, cu telefoane, mail-uri, conversatii pe chat si una bucata petitie la ONJN, retragerea a fost in sfarsit aprobata. Ieri dimineata(21.11) am primit apelul izbavitor. Am discutat cu o doamna care mi-a adresat cateva intrebari banale legate de cardul cu care am efectuat depunerile si activitatea mea in contul de joc. Dupa incheierea conversatiei, in maxim 10 min, am fost instiintat pe mail ca situatia s-a rezolvat. Tranzactia a fost aprobata imediat(era si cazul dupa 8 zile), iar in cursul zilei de maine, banii vor intra in cont. Mentionez ca in cele 8 zile am fost ca "picatura chinezeasca", asa cum m-ati sfatuit, iar rezultatul a fost pe masura eforturilor. Astept sa vad banii in cont, dupa care voi inchide contul la aceasta mizerie de casa de pariuri. Le doresc succes celor care inca se "lupta" cu acesti nesimtiti si sper sa-si recupereze banii cuveniti cat mai repede. Multumesc pentru sfaturi si va doresc toate cele bune!
Numele meu este Cristian Constantin și am o problema legata de retragerea unei sume din contul de joc. Din cate am observat mai jos, nu sunt singurul. Se pare că lista celor" mulțumiți" de Casa Pariurilor este foarte lunga. Dar să revin la subiect: pe data de 13 noiembrie am incercat sa retrag suma de 3100 de Ron din cont. După ceva vreme, verificând statusul, an constatat că retragerea a fost refuzată. Am incercat din nou după un timp și...același rezultat. Am intrat pe chat să lămuresc problema și mi s-a răspuns că au nevoie de câteva documente pentru verificări asupra contului de joc: o declarație pe propria răspundere că sunt unic utilizator al contului de joc(selfie), un selfie cu o foaie albă pe care sa fie scrisă data deschiderii contului și prima suma cu care am alimentat și un extras de cont(tot selfie, bineînțeles). Am trimis tot ce au solicitat, după care a inceput circul: va nu sunt bune pozele, ba nu le convine extrasul( le-am mai trimis încă două extrase pe lunile august și septembrie)....Într-un final, după ce au acceptat cu chiu cu vai extrasul, pe care se făceau că nu-l înțeleg sau nu erau în stare să-l citească (pentru a identifica sursa banilor!!!), am "promovat" in etapa finală. Ce înseamnă ultimul pas? Să aștept un telefon din partea unei persoane din partea casei de pariuri. Aștept deja de 3 zile și...nici un semn. Problema cea mai mare este că nu poți intra in legătură cu cei care autorizează platile, cu doar pe chat sau pe mail, acolo unde ți se răspunde sec că trebuie să aștepți să fii contactat de către "cineva'! In cat timp..nu se știe! O zi, o lună, un an...I-am apelat in fiecare zi, dar singurul rezultat a fost că m-am umplut de nervi. Mi se pare de netolerant asemenea nesimțire din partea acestor angajați care sunt plătiți practic din banii noștri. Interesant este că nu te oprește nimeni sa depui orice suma, dar când vine vorba de retras...îi interesează sursa acelor sume. Poate avem toți care o mătușă Tamara. Închei cu speranța că mă puteți ajuta. Toate cele bune.
Pariaza la