Hei, am reintrat pe site astazi si din cate observ reclamatia mea a fost rezolvata. Ce inseamna mai exact asta? Am crezut ca "s-a inchis cazul" acum mult timp.
Acum cateva saptamani ,in octombrie a fost campania Zer0 0ctombrie, iar in timpul campaniei am paritat pe un meci solist din europaleague si meciul s-a terminat egal (0-0). In mod normal eu credeam ca se va acorda cota 1 pentru meciul de pe bilet si ca biletul va fi unul castigator. Cei de la suport casa pariurilor mi-au spus ca eu nu am selectat meciul din lista promotiei si din aceasta cauza nu s-a putut acorda cota 1. Dar eu le-am explicat in repetate randuri pana in momentul de fata faptul ca mie in aplicatia mobila nu mi-a aparut nicio lista a evenimentului. Am fost incapabil de selecta meciul din lista promotionala. Am incercat sa le explic acest lucru celor de la suport, dar s-au facut ca nu inteleg problema, repetandu-mi ca meciul trebuia selectat din lista campaneiei. Astazi a avut loc ultimul schimb de replici intre si dansi de la suport. Nu mi s-a acordat cota 1 pe meciul respectiv si am ramas cu biletul necastigator. Faptul ca eu le-am spus in repetate randuri ca eu nu am putut paria pe lista promotionala din cauza aplicatiei mobil nu a ajutat cu absolut nimic, s-au facut ca nu aud si ca nu ii intereseaza astfel de detalii. Eu nu stiu ce as mai putea adauga, au dat dovada de o incompetenta fantastica. Asa ceva este foarte absurd. Prima data cand am contactat relatii clienti a fost pe 30 octombrie, astazi ultima data. Suma de castig nu ar fi tot aceasi daca se acorda cota 1 pentru meciul respectiv