Suma incasata complet, dar foarte tarziu. Nimic nu se rezolva fara petitie la ONJN. Pentru cei care vor sa retraga bani de la GAMEWORLD ii sfatuiesc sa faca petitie la ONJN imediat dupa expirarea celor 3 zile lucratoare. E singura solutie ca banii sa ajunga repede in cont. Am apreciat la ei Suportul site-ului care au atitudine pro client. Nu recomand!
Astazi am inaintat plangeri catre ANPC, ONJN si voi ajunge si la Politie pentru a face o plangere penala pentru inselaciune! Observ din reviewurile de pe internet ca au facut din amagirea clientilor un obicei. Sper ca prin aceste demersuri sa ii determin sa renuntate la toate aceste metode neortodoxe de a amana platile.
Deasemenea, voi informa toate asociatiile (ROMSLOT, ROMBET etc.) despre toate aceste proaste obiceiuri comerciale.
Voi trimite scrisori deschise catre toate ziarele si site-uri de specialitate din Romania prin care sper sa atrag un semnal de alarma asupra corectitudinii gameworl.ro astfel incat sa indepartez potentialii clienti de ei. .
Salutare, in data de 20.03.2018 am primit un email prin care mi se transmitea ca problemele tehnice au fost rezolvate si ca in termen de 48 de ore voi primi toti banii (8500 lei + 1700 lei). Astazi ar fi trebuit sa incasez intreaga suma. Surpriza! Au intrat doar 1700 lei care de altfel e a doua retragere!!! Nu ii mai inteleg!!! M-au disperat!!!!!!
Salutare, de vineri pana astazi am reusit sa vb cu minim 4 persoane care toti dau vina pe procesatorul de plati sau pe dep. financiar. Parerea mea e ca nu au efectuat plata. Din experientele celorlati observ o obisnuita din a face platile dupa 8 -9 zile lucratoare. La mine termenul asta se implineste miercuri.
Bună dimineața, Ati reușit sa ii contactați? Luni voi face oricum sesizare către toate organele abilitate ANPC, ONJN și Politie. La ultima pentru înșelăciune. Sper ca măcar vouă sa va dea un semn.
Noutăți? Am reușit sa iau legătura cu secretariatul lor și sa înaintez problema și pe acest canal. Mai nou nu mai răspund la emailuri. Poate e ceva temporar... Ce nu inteleg e de ce aceste firme nu pot fi paroliste? Au un regulament care trebuie respectat de ambele părți. Eu mi-am asumat o pierdere când am băgat banii acolo... Ei o pierdere când au acceptat pariurile! Experienta de joc a fost una foarte. buna, site-ul ok, suport bun pana la un punct! De ce la noi se întâmplă asa ceva? Nu înțeleg....
Eticheta “Sponsorizat” reprezinta faptul ca pozitia caselor de pariuri in respectiva lista este determinata in baza comerciala.
Rating-urile de pe site-ul Legalbet sunt intocmite intr-un mod cat se poate de onest si obiectiv, fapt pentru care folosim eticheta “Pozitii neplatite”.
Observ din reviewurile de pe internet ca au facut din amagirea clientilor un obicei. Sper ca prin aceste demersuri sa ii determin sa renuntate la toate aceste metode neortodoxe de a amana platile.
Deasemenea, voi informa toate asociatiile (ROMSLOT, ROMBET etc.) despre toate aceste proaste obiceiuri comerciale.
Voi trimite scrisori deschise catre toate ziarele si site-uri de specialitate din Romania prin care sper sa atrag un semnal de alarma asupra corectitudinii gameworl.ro astfel incat sa indepartez potentialii clienti de ei. .
in data de 20.03.2018 am primit un email prin care mi se transmitea ca problemele tehnice au fost rezolvate si ca in termen de 48 de ore voi primi toti banii (8500 lei + 1700 lei). Astazi ar fi trebuit sa incasez intreaga suma. Surpriza! Au intrat doar 1700 lei care de altfel e a doua retragere!!! Nu ii mai inteleg!!! M-au disperat!!!!!!
de vineri pana astazi am reusit sa vb cu minim 4 persoane care toti dau vina pe procesatorul de plati sau pe dep. financiar. Parerea mea e ca nu au efectuat plata. Din experientele celorlati observ o obisnuita din a face platile dupa 8 -9 zile lucratoare. La mine termenul asta se implineste miercuri.
Ati reușit sa ii contactați? Luni voi face oricum sesizare către toate organele abilitate ANPC, ONJN și Politie. La ultima pentru înșelăciune. Sper ca măcar vouă sa va dea un semn.
Am reușit sa iau legătura cu secretariatul lor și sa înaintez problema și pe acest canal. Mai nou nu mai răspund la emailuri. Poate e ceva temporar... Ce nu inteleg e de ce aceste firme nu pot fi paroliste? Au un regulament care trebuie respectat de ambele părți. Eu mi-am asumat o pierdere când am băgat banii acolo... Ei o pierdere când au acceptat pariurile! Experienta de joc a fost una foarte. buna, site-ul ok, suport bun pana la un punct! De ce la noi se întâmplă asa ceva? Nu înțeleg....