Cum să adaugi o reclamatie la adresa unui operator de pariuri

Jocul nostru este fair play. Întotdeauna facem tot posibilul pentru a soluționa neînțelegerile între operator și client. Totuși, sunt câteva tipuri de reclamatii pe care nu le putem examina. Acestea sunt reclamatii efectuate împotriva operatorilor ilegali și dispute pentru pariuri care nu au avut loc în piețele reglementate. 

Unele probleme pot fi în afara competenței serviciului de Arbitraj Legalbet. Acestea sunt câteva exemple:

  • Câștiguri anulate din cauza suspiciunii de joc ce nu respectă regulile sportului (meciuri aranjate);

  • Depuneri sau retrageri efectuate de pe alte conturi decat cel personal;

  • Câștiguri anulate din cauza încălcării regulilor operatorilor;

  • Limitarea mizelor si a cotelor. În această instanță, îți poți împărtăși totuși opinia care va fi luată în considerare de operator și de alți utilizatori.

Dacă tipul reclamatiei pe care vrei să o adaugi este listată mai sus, poți totuși să o adaugi în cazul în care consideri că operatorul a fost nedrept cu tine, iar noi vom face tot posibilul să te ajutăm, însă evident nu putem promite nimic. 

Important!

Iți sugerăm ca înainte să înregistrezi reclamatia, să contactezi echipa de relatii clienti a operatorului pentru a afla motivul deciziei (cu care nu ești de acord). Doar după ce ai epuizat singur toate metodele, contactând operatorul direct, îți putem accepta reclamatia.  

Te rugăm să iei în considerare faptul că reclamatiile vor fi luate in calcul doar daca situatiile pe care le reclami s-au petrecut cu cel mult o luna inainte de momentul trimiterii reclamatiei.

Atenție!

Te rugăm să iei în considerare faptul că Legalbet nu îți va cere niciodată parolele conturilor tale de pariuri. Toată munca depusă cu reclamatiile este efectuată de managerii noștri. Nimeni, cu excepția managerilor noștri nu este autorizat să soluționeze problemele cu operatorii în numele companiei noastre. Îți reamintim faptul că toate comunicările în legătură cu reclamatiile împotriva operatorilor sunt furnizate prin secțiunea de reclamatii și comentarii din această secțiune. Nu ne implicăm în probleme sau reclamatii prin alte căi existente pe alte pagini web sau mesaje private. Te rugăm, nu trimite mesaje private managerilor noștri, ei au fost instruiți să nu răspundă la astfel de mesaje.