Ce este ROI si cum se calculeaza la pariurile sportive

Este indiscutabil ca metoda cea mai buna pentru a afla daca esti un parior de succes este de a compara totalul investitiilor cu totalul castigurilor.
 
Aici poti afla care este cea mai usoara modalitate de a face asta >>>
 
Exista insa si alte metode de a-ti verifica acuratetea pariurilor, iar unul dintre ele este aplicarea ROI. Termenul provine din engleza, insemnand ‘’Return on investment’’, care poate fi tradus in romana ca ‘’Randamentul investitiilor’’.  Acesta ne ajuta sa ne dam seama de suma castigata in raport cu investitiile sau de acuratetea pariurilor, daca doriti, dar si de ce anume ar trebui imbunatatit la pariurile voastre, fiindca intotdeauna este loc de mai bine, oricat succes ai avea.
 
Sursa foto: www.psnews.ro
 

Formula de calcul a ROI


La inceput calculul ROI ne poate crea dificultati, insa dupa ce ne vom obisnui sa facem asta ni se va parea un lucru destul de facil. Trebuie spus de la bun inceput ca ROI se calculeaza in procente, acestea putand fi negative sau care sa depaseasca 100%, in functie de performantele voastre. Asadar, procentajul la ROI nu este limitat de la 0 la 100, cum se intampla in majoritatea cazurilor.
 
Pentru a afla acest procentaj, trebuie sa inmultim cu 100 raportul din profitul pariului plasat si suma investita. Formula arata in felul acesta: profit/investitie * 100. Spre exemplu, daca investitia a fost de 100 lei, iar profitul de 220 lei (cota 3.2), ROI este 220/100 * 100 = 220%. Daca, in schimb, pariul este pierdut, evident ca ROI este -100%. De obicei insa, ROI nu se calculeaza in urma unui singur pariu, ci dupa ce efectuam mai multe.
 

Cum ne ajuta acest ROI sa ne imbunatatim stilul de joc?


Sa spunem ca beneficiem de o banca totala de 500 lei la o casa pariuri online, iar dupa o luna de zile de pariuri, aceasta a scazut la 450. Asta inseamna o pierdere de 50 lei fata de banca initiala si, de asemenea, un ROI de -10%. In cazul in care vei calcula ROI pentru fiecare pariu si il vei trece in Excel sau oriunde iti este mai la indemana, vei putea foarte usor sa iti dai seama unde ai gresit si ce ar trebui sa schimbi, deoarece un ROI negativ, fie el cat de mic, ne aduce pierderi, iar daca vom continua cu acest ROI in fiecare luna, intr-o perioada mai scurta sau mai lunga de timp, vom ajunge sa dam faliment.