Betano activează Modul Distracției în Love Island România și devine sponsorul principal al show-ului fenomen în România
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, devine sponsor principal pentru Love Island România, show-ul fenomen adus pentru prima dată în țară.
Timp de două luni, zece concurenți caută dragostea adevărată în peisajul exotic al insulei Tenerife, într-un format fresh care a cucerit deja telespectatorii din peste 25 de regiuni ale lumii. Pe parcursul emisiunii, publicul devine participant activ în poveștile care se leagă pe insulă, iar votul lor decide parcursul fiecărui episod.
În calitate de sponsor principal, Betano activează modul distracției atât offline, în vila Love Island România, cât și online, pe paginile de Social Media și în platforma Betano. Săptămânal, concurenții vor fi supuși unor provocări surpriză facilitate de brand, iar la final, cuplul câștigător care și-a găsit iubirea pe insulă primește din partea Betano premiul cel mare al emisiunii, în valoare de 50.000 de euro.
"Sponsorizarea Love Island România reprezintă primul parteneriat de acest calibru, cu un show de entertainment, pe care Betano îl inițiază la nivel global. Formatul propune o abordare fresh și interactivă asupra show-urilor televizate de dating în care am simțit încă de la început potențialul de entertainment. Tocmai această dinamică ne-a permis să «activăm modul Betano» și să aducem din universul de brand ceea ce știm să livrăm cel mai bine - distracția, printr-o comunicare cross-channel, care oferă consumatorilor noștri și fanilor emisiunii experiențe îmbunătățite în toate touchpointurile", a declarat Roxana Dinescu, Senior Marketing Manager, Betano România.
Pentru fanii emisiunii, distracția continuă în platforma Betano, unde își pot testa predicțiile pentru fiecare ediție pe care o trăiesc alături de concurenți, cu pariurile speciale din secțiunea de divertisment.