davidgege
Bloguri
Comentarii2
Reclamatii2
Despre mine

Bloguri

Nicio postare deocamdata
Comentarii
Anulare bonus prima depunere
Am venit intre timp raspunsul si pe mail. Simplu ca buna ziua. Copy - Paste.
14 iunie 2020
Anulare bonus prima depunere
Tocmai ce am facut si eu o sesizare si pe mail. Si eu stiam ca sunt o agentie serioasa. Am explicat operatorului clar ca nu am avut ce reguli sa incalc pentru ca doar ce am apucat sa depun. Tocmai de aia l-am rugat sa ma lamureasca iar el a invocat acest articol, care din start e o aberatie, lasand la o parte ultima popozitie care exclude categoric cazul meu intrucat bonusul a fost deja acordat si anulat ulterior, acest articol prevede schimbarea/anulare unei oferte de marketing din portofoliu, ci nu a bonusurile din conturi aleatorii a jucatorilor. fapt ce nu s-a intamplat atata timp cat oferta bonusului de bun venit este inca publicata pe site.
14 iunie 2020
Reclamatii
Am dat o retragere la ei prin 17 iunie (miercuri) in skrill. A stat vreo 3 zile fara sa primesc nici macar un mail de confirmare nimic de la ei. Am anulat retragerea vineri si am dat din nou seara. Sambata primesc mail sa mai depun capturi de ecran cu tot felu de dovezi pentru a se putea procesa retragerea. Fac capturile si le trimit. Primesc mail astazi ca e totul in regula si ca au fost parobate documentele. Acum seara primesc un mail cu o oferta din partea lor sa nu uit sa plasez pariuri ca mai am bani in cont. Intru sa verific si surpriza. Retragerea a fost anulata si banii in balanta. Fara sa primesc nici o notificare nimic de la ei in acest sens. Eu asteptand sa intre banii de pe retragere. Ii contactez pe chat si ma lovesc de tot felul de scuze de la "Olga" ca situatia mea nu tine de departamentul de relatii cu clientii si nu are cum sa imi dea informatii. Mai mult sustine ca am fost anuntat. II trimit dovada cu mailul primit dupa care imi spune ca intradevar se poate sa fie o greseala tehnica, etc. Unde se poate depune o plangere impotriva agentiei cand se intampla astfel de situatii in care agentia nu respecta regulamentul, mai mult te duce cu zaharelul, apeland la tot felu de metode de a te constrange sa pierzi banii la ei pe site. Cu siguranta asta e intentia lor. Ca pana la urma jucatorul sa cedeze si sa bage mana in sac sa mai plaseze pariuri la ei. Are efect o plangere la vreuna din institutiile statului : ONJN , Protectia Consumatorului, Etc.? PS: Nu am primit banii nici la aceasta ora. Bineinteles ca la ei termenul de plata decurge de la ultima retragere, nu de cand am dat eu retragere si ei au inceput cu tot felul de metode josnice.
Am efectuat prima depunere pentru pariuri sportive. Mi-a fost acordat bonusul pentru prima depunere dupa care in momentul cand am vrut sa efectuez pariurile acesta a disparut. Contul este verificat de catre agentie. Am contactat site-ul pe chat pentru a primii lamuriri, iar acestia mi-au invocat art. 14.1.2. Le-am spus ca il consider un abuz intrucat articolul prevede clar la ultima propozitie ca o data un bonus oferit nu mai poate fi anulat. Mi-a zis ca nu detine mai multe informatii si nici nu poate remedia problema. Sunt legale astfel de abuzuri? Ce se poate face in astfel de situatii in care agentiile iau tot felul de masuri in afara regulamentului. Ce plangeri se pot face si catre ce institutii pentru ca aceste situatii sa fie remediate ? Se poate vedea in poza partea din discutie cu articolul invocat. De mentionat ca pana la invocarea acestui articol chat-ul a fost inchis de 3 ori de catre ei in faza de "va rog sa ne acordati cateva momente "

davidgege

Copy the token