Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide
Reclamatii
Rezolvat

Cont blocat si explicatia intarzie sa apara!

3 decembrie 2018, 10:24
5

Buna ziua. In data de 26.11.2018 mi-am creeat cont la efortuna.ro si am depus suma de 300 ron. Am trimis C.I si cardul aferent depunerii pentru verificare. Imediat dupa am primit un e-mail ca am efectuat prima depunere cu succes si sa intru in cont sa imi activez bonusul de bun venit ( lucru care nu l-am facut deoarece nu ma interesat ) si sa inchei verificarea contului ( lucru ce il facusem deja ). Ulterior m-am logat in contul de joc si am plasat un pariu pe meciul Fc Botosani - Universitatea Craiova cu suma de 300 ron pe 1, respectiv FC Botosani, la o cota de 3.3, pariu ce a rezultat castigator si mi-a adus suma de 990 ron. In data d 28.11.2018 am plasat un alt pariu pe un meci de hochei din Polonia, Torun cu U. Oswiecim cu suma de 990 ron la o cota de 1.53, iar la cateva ore am primit email de la efortuna ca mi-a fost inchis contul de joc si pentru mai multe detalii sa ii contactez. Am pus mana pe telefon si i-am sunat iar la capatul firului era un domn nu prea amabil care mai mult ma lua la misto decat sa imi explice care este motivul inchiderii contului. Mi-a spus ca am incalcat T C si sa intru sa le citesc iarasi, explicadu-i ca nu am citit T C si ca nu fac deobicei acest lucru ma tot trimitea sa citesc acesti termeni fara o alta explicatie. I-am spus, bun, nu i-am citit, greseala mea, va rog sa imi explicati dv daca tot v-am contactat despre ce este vorba mai exact! Mi-a raspuns ca am incalcat art. 3 privind bonusul acordat iar eu i-am raspuns franc ca nu am acceptat nici un bonus, despre ce bonus ar putea fi vorba iar el deranjat de treaba aceasta mi-a zis iarasi sa citesc termenii si conditiile ca el vrea sa imi explice dar eu nu il las si ca e si art 7 din T C dar acum sa caut eu sa citesc, vazand ca nu o scot la capat i-am multumit si apoi am trimis un e-mail catre efortuna explicand situatia la care am primit un raspuns franc ca in acest moment contul aferent username-ului maricicasrg se afl in cadrul procedurilor de analiza a departamentului abilitat! Au trecut 4 zile si inca nu am primit un raspuns! Va rog sa ma ajutati daca puteti deoarece cred ca mi-se face o nedreptate si este un abuz din partea celor de la efortuna. Va multumesc,

Comentarii
5
Caz rezolvat! Contul a ramas inchis definitiv ( oricum nu mai vroiam sa aud de ei dupa experienta avuta ) si mi-au efectuat ei retragerea in automat cu suma de 1514 Ron.
Va multumesc frumos. Sunt sigura ca a cantarit foarte mult faptul ca au fost contactati de catre dumneavoastra. O seara frumoasa
Comentariul a fost editat
cum ai reusit sa iti primesti banii ?
buna ziua - am contactat reprezentantii casei de pariuri, revenim cand avem un raspuns.