Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide
Reclamatii
Rezolvat

Tepari mari

11 aprilie, 12:12
6

Incerc sa retrag 900 lei pe skrill de cateva zile iar suportul prin mail este incredibil de neprofesionist. Pe scurt imi cer poza la contul skrill care sunt inexistente. 1. Poza din care sa reiasa ca in dreptul numelui si adresei apare o casuta cu verificat. 2. Poza cu limitele contului in care sa se specifice clar suma limita, lucru inexistent pe versiunea noua a site ului. Le-am zis sa imi spuna clar in ce parte a site ului gasesc asa ceva si nimic, trimit acelasi mail iar si iar.

Comentarii
6
S-a rezolvat intr-un final. Au realizat ca e o aberatie pozele pe care le cereau si au procesat retragerea.
dupa terminarea statii de criza , ii voi da in judecata pe acesti rahati de la casa pariurilor , daca vrei sa te alaturi lasa un mesaj pe facebook Duzsardi Szabolcs , AM VORBIT DEJA CU 2 AVOCATI !!!!
Din poza reiese clar ca am contul verificat si limitele sunt ridicate, dar pur si simplu cer chestii ca sa ne inebuneasca de cap si sa nu iti plateasca banii
Incearca as retrage pe card sau in cont bancar
Buna ziua. Sunt probleme la retrageri, te sfatuim sa te inarmezi cu rabdare si sa insisti. Prezinta situatia si pe chat-ul Casei Pariurilor, ni s-a spus ca e o metoda mai rapida de contact. Sunt două variante de conectare pe chat :

1. De pe desktop – userul trebuie să fie logat în contul său și să intre în e-portofel. Undeva în partea dreaptă jos există o iconiță cu Chat live. De acolo se poate discuta pe chat
2. Din aplicația Casa Pariurilor de Sportsbook (pariuri) – în dreapta sus, aceași iconiță pe care scrie Ajutor.