Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide
Reclamatii
Rezolvat

Cont nevalidat

10 octombrie 2018, 23:29
5

Bună seara am trimis email câte casa pariurilor ca doresc să-mi valideze contul și nu mi sa validat ce se întâmpla. Aștept de ata timp chiar nu se poate face nimic. Mulțumesc.

Comentarii
5
Sa rezolvat problema. Mulțumesc
Si ai verificat cu atentie datele de pe site? sunt identice cu datele din buletin?
La același adresa
Salut, ai trimis la acea adresa sau in alta parte?
"Durata de validare poate varia de la un interval de cateva minute pana la un interval de aproximativ 5-6 ore, in functie de numarul solicitarilor din acel interval.
Este necesar ca solicitarea de validarea sa contina o poza clara a actului de identitate si sa fie trimisa de pe adresa de email folosita la inregistrarea pe site-ul Casa Pariurilor catre suport@casapariurilor.ro
Trimiterea documentelor de pe alte adrese de mail sau catre alte adrese de contact ale Organizatorului poate duce la intarzieri de cateva zile sau refuzarea validarii. In mod suplimentar este necesar ca titularul contului de joc sa se asigure ca datele din contul de joc sa fie identice cu cele din actul de identitate."
Folosim cookie-uri pentru imbunatatirea experientei. Continuarea navigarii implica accceptul dvs. 
Mai multe informatii
Accept