Reclamatii
In afara competentei

Castigator s au necastigartor

25 iulie 2018, 16:15
14

Am jucat la bingo, si la extragerea pentru 3 lini obtinute, am facut primul biletul, insa extragerea a coontinuat pana la castigarea de catre alt jucator. Am si un scrren shot ca dovada, insa prin mail nu sunt bagat in seama, si as dori ajutorul dmv , c am ce pot face in aceasta situatie

Rezolvarea nca nu are sens. deoarece , bletul arata ca e castigator, dar in opinia lor e necastigator, desi in captura de ecran se vede altceva. Prin urmare am depus o reclamatie si la onjn si astept un raspuns. Va multumesc pentru sprijinul acordat
In acest caz, da, singura solutie ramane ONJN....Multa bafta!
Din captura de ecran trimisa se observa faptul ca se extragea bila cu numarul 55 din 75.

In acel moment se efectuau intradevar extrageri pentru Full House, celelalte categorii fiind deja castigate de alti jucatori

In momentul in case se castiga o linie se trece automat la 2 linii s.a.m.d. si practic doar un jucator sau mai multi (doar la egalitate) pot castiga o categorie.



Daca va mai putem ajuta si cu alte informatii va rugam sa ne contactati din nou.
Pentru un raspuns rapid puteti sa ne contactati la Live Chat Romania conform programului afisat pe website sau in Live Chat International (doar in limba Engleza) activ 24 de ore.

Va rugam sa notati ca daca toti agentii Români sunt ocupati cu alti clienti chat-ul în direct în limba Româna se va închide atunci în mod automat si veti putea fi asistati de catre colegii nostri de la International (limba Engleza).

Va dorim o zi buna si mult succes la jocuri!

Cu stima,

Wayne

Serviciul pentru clienti Unibet - Evalueaza serviciile noastre aici
Inteleg ca ai fost contactat pe mail pentru rezolvarea situatiei. Ne poti spune daca s-a gasit vreo solutie si care ar fi aceea?
si totusi, un raspuns legat de caz , in urma legaturii dmv cu ei?
Cand va veni raspunsul lor, te vom anunta aici.
mail, si inainte de a posta la dmv pe site.
Cei de la Unibet nu gasesc nicio convorbire intre tine si departamentul lor de relatii clienti. Ai luat legatura cu ei inainte de a ne scrie noua? Daca da, prin ce metoda - mail sau chat?
Sunte-ti la fel de neseriosi, ca cei din staf-ul unibet 😤
Am promis noi vreodata o rezolvare certa a unei reclamatii? Nu, in schimb am promis ca facem tot posibilul sa ajutam acolo unde putem. Luam legatura cu ei si asteptam un raspuns oficial. Lucru care s-a intamplat. Momentan nu am primit niciun raspuns. Ai prefera sa venim cu un raspuns inventat de noi?

Noi nu putem sa verificam daca ai sau nu dreptate. De aceea luam legatura cu reprezentantii lor si asteptam o pozitie.

Daca insa esti 100% sigur ca ai fost nedreptatit, poti apela la ONJN si ei vor face investigatii suplimentare pentru tine. Dar, dureaza, liucrurile nu se intampla peste noapte asa cum toti ne-am dori.
si ati primit v'reunul?
Salut - am luat legatura cu reprezentantii casei de pariuri si asteptam acum un raspuns.
acesta este scrren-ul
Copy the token