Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide
Reclamatii
In afara competentei

Injustitie,metoda de retragere disparuta misterios si abuziv din contul efortuna.ro

18 martie, 21:27
7

Buna seara,din start vreau sa stiti ca sufar de o problema foarte serioasa de sanatate care imi ingreuneaza deplasarea extrem de mult,de aceea joc doar online la pariuri. Am efectuat o depunere prin paysafe pe site-ul efortuna.ro,fara a sti ca nu voi putea efectua o retragere prin aceeasi modalitate.Neavand optiunea in cont de a retrage tot prin paysafe,am efectuat o alta depunere prin neteller cu gandul ca voi avea pe urma optiunea de a-mi putea retrage o parte din fonduri prin neteller. Am solicitat o retragere care mi-a fost anulata,am primit un mail in care mi se comunica urmatorul lucru: " Vă informăm că, în conformitate cu reglementările legale stipulate în art. 130, paragrafele 5) și 9) din HG 111/2016, fondurile din contul de joc pot fi restituite numai prin aceeași metodă prin care s-a efectuat alimentarea contului. În această situație, cererea dumneavoastră de retragere prin metoda contului de Neteller a fost anulata si va rugam sa inregistrati o noua cerere de retragere prin intermediul agentiilor Fortuna". Acum in primul rand nu e aceeasi metoda prin care mi-am alimentat contul ( prin intermediul agentiilor fortuna) ca am depus cu paysafe respectiv neteller,se incalca legea din cate pricep,nu? Am sunat la relatii cu clientii,un baiat Ionut a raspuns,i-am explicat problema de sanatate,mi-a sugerat sa scriu un mail sa le explic ca nu va fi nicio problema sigur,si voi putea retrage online,ca altfel trebuie sa ma care lumea in brate si sa merg cu ambulanta la casa de pariuri. Le-am trimis un mail in care le-am explicat situatia,nu le-a pasat deloc binenteles,desi am facut apel la mila si intelegerea lor,si mai nou imediat a disparut si optiunea de a efectua retrageri prin neteller din contul meu,desi am depus prin neteller si chiar solicitarea mea de retragere care a fost respinsa a fost facuta prin neteller,acum repet aceasta optiune a disparut din contul meu. Am vorbit cu un baiat George la chat-ul lor relatii cu clientii,l-am intrebat desigur unde a disparut optiunea mea de a efectua retrageri prin neteller,m-am gandit macar banii depusi prin neteller sa-i retrag tot prin neteller cum zice legea,cum mi-au specificat ei in mail-ul primit,acesta a scris: "Fortuna își rezervă dreptul de a folosi o metodă de plată alternativă dacă consideră necesar",la care i-am zis pai stai asa uite ce paragraf mi-ati trimis in mail retragerile se fac prin aceeasi metoda folosita la alimentarea contului,nu vreau sa incalc legea,am salvat chat-ul,sumele depuse si orice informatie aveti nevoie daca hotarati sa incercati sa ma ajutati va stau la dispozitie. Ideal ar fi sa nu ma chinuie ca ii bate Dumnezeu pe strazi aiurea,sa pot retrage online,si poate reapare si optiunea de retragere prin neteller cum e si legal de fapt,multumesc anticipat.

Comentarii
7
Ai luat legatura cu ei? Ce ti-au spus?
M1ha1
0
domu... care se pare ca vrei sa comiti o frauda...nu mai injura si jigni prin mesaje private .
,,.cred ca cel mai probabil acel cont este creat cu datele unei persoane care nu poate sa se deplaseze si de aceea fololosesti paysafe sau netller...daca persoana respectiva are ajutor social si tu retragi bani in numele lui, v-a pierde acel ajutor .
Dar daca tu esti titularul, depune direct cu cardul si retrage direct in cont ...banuiesc ca si pt paysafe folosesti cardul , ca doar nu te duci la colt de strada sau la primul butic sa iti iei un cupon Paysafe cu bani cash ?
Stai in banca ta daca esti prost m1ha1,nu te-a invatat ma-ta sa citesti?eu am depus prin paysafe si neteller chiorule
M1ha1
0
in regulamentul lor scrie clar..castigurile se retrag prin aceeasi metoda prin care ai depus..citeste regulamentul inainte
Momentan nu avem un raspuns de la ei, colaborarea cu ei este destul de greoaie din pacate. Tu ai mai primit un raspuns de la ei?
Dar, pentru a verifica cu ei, ne trebuie si un username sau adresa de mail pe care ati inregistrat contul, ii puteti trimite prin mesaj privat
Buna ziua - am luat si noi legatura cu reprezentantul lor si vom reveni cand avem un raspuns.
Din ce stiu eu, cand depui prin paysafecard, retragerea in general o poti face prin transfer bancar. Dar revin imediat cum aflu ceva de la ei.
Folosim cookie-uri pentru imbunatatirea experientei. Continuarea navigarii implica accceptul dvs. 
Mai multe informatii
Accept