Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide
Reclamatii
In afara competentei

Blocarea contului

17 martie, 23:35
1

Buna ziua. Am primit un bonus de la cei de la Max Bet pe care l-am rulat. In urma acestui bonus am reusit sa obtin suma de 400 si ceva de lei. Mi-au cerut sa confirm cu buletinul, iar dupa ce am trimis poza la ei dupa o zi mi-au blocat contul. Am cerut explicații, iar aceștia mi-au raspuns ca este decizia departamentului si ca nu am respectat termenul si conditiile acestora. Mi s-a spus ca am mai multe conturi pe acelasi ip , ceea ce nu este adevarat. Am sa le fac reclamatie la ONJN

Comentarii
1
Bună ziua,


Ne pare rău să auzim acest lucru. În această situație, vă îndrumăm către echipa de Suport Clienți, la adresa suport@maxbet.ro.

Aceștia vă pot oferi informațiile necesare legate de situația întâmpinată.

Mulțumim pentru înțelegere, o zi bună!